Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Vi har 1 års bryllupsdag om en stund, og skal feire det med stort selskap. Det jeg lurer på er om dere tror at jeg kan bruke brudekjolen i selskapet? Det er verdens fineste kjole, og jeg har så lyst å bruke den.
Gir Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Gjør som du vil du Spørs jo litt på dresskoden på selskapet om det blir dumt eller helt OK, men hvis du ikke føler deg uvel med å ha den på så gjør nå endelig det?
mamikk Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Helt ærlig så ville jeg syns det var litt rart hvis en dukket opp i brudekjolen på 1årsdagen... Kan du ikke heller ha en annen hvit kjole da?
Gjest Rompetroll Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Dette ville jeg også synes var veldig rart... Sojji
Gjest Piper Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Jeg hadde syns "bruden" var helt fjern, om hun plutselig dukket opp i brudekjolen sin for å feire 1 års bryllupsdag. Da ville jeg heller tatt den på meg etter besøket var ferdig, for å gjøre meg fin for min mann. Men jeg hadde nå ikke gjort det heller, men tenkte nå tanken siden du tydeligvis vil bruke den. Du kan jo sy den om litt og farge den i en annen farge, så er det ikke noe problem med å bruke den. Men i mine øyner blir det veldig rart
Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Helt ærlig så ville jeg syns det var litt rart hvis en dukket opp i brudekjolen på 1årsdagen... Kan du ikke heller ha en annen hvit kjole da? Poenget er jo at jeg vil ha på meg brudekjolen, ikke en hvilke som helst hvit kjole. Kjolen er så fin, og jeg var nydelig i den, og synes det må være greit å få brukt den flere ganger.
Gjest Piper Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Det er jo bare til å bruke den, men du får ha i tankene at enkelte vil nok si at du ser fin ut men tenke at du er helt fjern. Beklager å måtte si det, men det er nok noe jeg ville ha tenkt. Men de vil helt sikkert si at du er aldeles nydelig, for det er få som vil våge å si rett ut til deg at de syns det er rart. Men kanskje du får høre det på bygda senere, for gjestene vil nok snakke seg i mellom
Coriander Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Dette ville jeg også synes var veldig rart... Sojji Jeg synes ikke det hoeres rart ut, det er faktisk mange som gjoer det f.eks i Storbritannia. Du kan jo ogsaa bruke den naar du er alene med mannen den dagen... Venninnen min har brukt sin hvert aar paa bryllupsdagen sin og mannen har tatt paa habitten sin og saa har de hatt en bedre middag hjemme alene. Synes det hoeres bare romantisk ut jeg :rødme:
mamikk Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Poenget er jo at jeg vil ha på meg brudekjolen, ikke en hvilke som helst hvit kjole. Kjolen er så fin, og jeg var nydelig i den, og synes det må være greit å få brukt den flere ganger. Okai, men du spurte om meninger og har fått det:) Det er jo bare til å bruke den, men du får ha i tankene at enkelte vil nok si at du ser fin ut men tenke at du er helt fjern. Beklager å måtte si det, men det er nok noe jeg ville ha tenkt. Men de vil helt sikkert si at du er aldeles nydelig, for det er få som vil våge å si rett ut til deg at de syns det er rart. Men kanskje du får høre det på bygda senere, for gjestene vil nok snakke seg i mellom Signerer Venninnen min har brukt sin hvert aar paa bryllupsdagen sin og mannen har tatt paa habitten sin og saa har de hatt en bedre middag hjemme alene. Synes det hoeres bare romantisk ut jeg :rødme: Må bare si at det hørtes helt über sært ut!
Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Okai, men du spurte om meninger og har fått det:) Signerer Må bare si at det hørtes helt über sært ut! Så fint at du viser såpass respekt for et ærlig spørsmål
mamikk Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Så fint at du viser såpass respekt for et ærlig spørsmål På hvilken måte har jeg svart uten respekt da? Jeg har svart helt ærlig på et ærlig spørsmål Kan jo alltids pakke inn svaret for deg så det kanskje blir mer spiselig, men er jo uansett akkurat det samme svaret. Jeg syns det hørtes mega sært ut. Må jo få lov til det! eller?
Coriander Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Okai, men du spurte om meninger og har fått det:) Signerer Må bare si at det hørtes helt über sært ut! Kan dette virkelig vaere noe aa sladre om paa bygda??? Himmel og hav, det er da vel ikke en saa big deal at hun vil gaa med kjolen igjen? Om hun dukket opp paa en vanlig fest, ja da ville det kankskje sett mer enn rart ut, men paa sin egen bryllupsdag? Gjestene vet jo hvorfor de er der, det er vel ikke saa vanskelig aa forstaa hvorfor hun vil ha paa seg kjolen litt igjen vel? Jeez.....
Coriander Skrevet 10. september 2008 #13 Skrevet 10. september 2008 (endret) Kan dette virkelig vaere noe aa sladre om paa bygda??? Himmel og hav, det er da vel ikke en saa big deal at hun vil gaa med kjolen igjen? Om hun dukket opp paa en vanlig fest, ja da ville det kankskje sett mer enn rart ut, men paa sin egen bryllupsdag? Gjestene vet jo hvorfor de er der, det er vel ikke saa vanskelig aa forstaa hvorfor hun vil ha paa seg kjolen litt igjen vel? Jeez..... Endret 10. september 2008 av Coriander
Gjest Deception Skrevet 10. september 2008 #14 Skrevet 10. september 2008 Jeg synes det ville virket litt komisk, som en unge som skriker om oppmerksomhet. Men det er nå meg, da.
Coriander Skrevet 10. september 2008 #15 Skrevet 10. september 2008 Vet ikke hvordan jeg klarte aa duplikere innlegget mitt...
mamikk Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 Kan dette virkelig vaere noe aa sladre om paa bygda??? Himmel og hav, det er da vel ikke en saa big deal at hun vil gaa med kjolen igjen? Om hun dukket opp paa en vanlig fest, ja da ville det kankskje sett mer enn rart ut, men paa sin egen bryllupsdag? Gjestene vet jo hvorfor de er der, det er vel ikke saa vanskelig aa forstaa hvorfor hun vil ha paa seg kjolen litt igjen vel? Jeez..... Nå var det ikke jeg som skrev om bygda, bare signerte det hun andre skrev:P Men uansett, hadde jeg valgt å bruke brudekjolen på en slik fest Vet jeg at det ville blitt snakket om både blant familie etterpå og blant venner. Sånn er det bare:)
Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 På hvilken måte har jeg svart uten respekt da? Jeg synes denne fnisinge er litt respektløs
Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 10. september 2008 #18 Skrevet 10. september 2008 Jeg synes det ville virket litt komisk, som en unge som skriker om oppmerksomhet. Men det er nå meg, da. Flere som absolutt må fnise i svaret sitt Kanskje jeg synes jeg fortjener den ekstra oppmerksomheten en brudekjole på bryllupsdagen gir!
Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 10. september 2008 #19 Skrevet 10. september 2008 Kan dette virkelig vaere noe aa sladre om paa bygda??? Himmel og hav, det er da vel ikke en saa big deal at hun vil gaa med kjolen igjen? Om hun dukket opp paa en vanlig fest, ja da ville det kankskje sett mer enn rart ut, men paa sin egen bryllupsdag? Gjestene vet jo hvorfor de er der, det er vel ikke saa vanskelig aa forstaa hvorfor hun vil ha paa seg kjolen litt igjen vel? Jeez..... Akkurat sånn tenker jeg
Gjest Deception Skrevet 10. september 2008 #20 Skrevet 10. september 2008 Ta for all del på deg rosa alvevinger og tiara i tillegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå