Kaktus Skrevet 6. juni 2003 #1 Skrevet 6. juni 2003 Jeg svever fortsatt litt på skyer etter bryllupet vårt den 10. mai, og har ikke helt klart å slite meg løs fra bryllupssidene her på KG. Men begynte å tenke at "Ja, ja, nå er det gjort - nå får du se å komme deg videre...". Men i går var jeg og en av mine beste venninner ute og gikk tur, da hun spurte om jeg ville være forloveren hennes neste sommer - og jeg ble så glad at jeg spratt rundt på fortauet, klemte henne og så sikkert generelt ut som en tulling... Så nå kan jeg med god samvittighet fortsette i bryllupsmodus - gleder meg masse til å kunne være med henne å planlegge! (Lå i går og tenkte på alt jeg ville ha med i talen...)
Gjest Tex Skrevet 6. juni 2003 #2 Skrevet 6. juni 2003 Heldiggris!! Er sikker på at min beste venninde aldri får ut fingeren, jeg........ Kos dere masse begge to!!!
Vimsevips Skrevet 6. juni 2003 #3 Skrevet 6. juni 2003 Heldiggris ! Jeg har en forlover som tar oppgaven sin alvorlig. Så vi skal kose oss masse på tlf, mail, og farte med fly for å planlegge utover høsten og vinteren, gleder meg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå