Gjest I tvil Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 For noen år siden var jeg sammen med en mann og vi var veldig forelsket. Etter en stund fikk jeg vite at han hadde hatt sex med en eks noe som var en engangs hendelse. Jeg dumpet han. Han har tatt kontakt i alle disse årene, men jeg har ikke ønsket ham tilbake. Jeg har hatt andre kjærester. Nå har vi møtt hverandre igjen og vi er begge singel. Ville du tatt sjansen på å gi han en sjanse til? Jeg er veldig usikker. Jeg ser at han har blitt mer voksen disse årene og jeg er jo interessert.
FoxyFish Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg ville tenkt at et møte sikkert hadde gått fint, men pass på å ha "guarden" din litt oppe slik at du kan avvente situasjonen din og reflektere over det som skjer i eget tempo
Gjest I tvil Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Vi har møtt hverandre noen ganger nå. Holder på å bli kjent "på nytt". Vi må jo starte helt på begynnelsen igjen. Han er villig til hva som helst hvis jeg bare vil prøve. Men tør jeg?
Gjest septica Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Vi har møtt hverandre noen ganger nå. Holder på å bli kjent "på nytt". Vi må jo starte helt på begynnelsen igjen. Han er villig til hva som helst hvis jeg bare vil prøve. Men tør jeg? Den som intet våger,intet vinner
Gjest I tvil Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Men det er jo hjertet jeg satser da.
Gjest septica Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Men det er jo hjertet jeg satser da. Ja det er det men det er vel lenge siden dette,siden han var med ei annen?Jeg tror mennesker kan forandre seg...Og vi lever kun en gang
Gjest Chrissy82 Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg ville tatt sjansen! Du lever bare en gang!!
Vera Vinge Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Vanskelig det der. Jeg tror folk kan endre seg, men det er jo umulig å vite. Spørsmålet er jo også hvordan omstendighetene var rundt utroskapen forrige gang. Altså, om dere f.eks. hadde en spesielt vanskelig periode, og om dere vil komme dit igjen, eller om ting virkelig vil være annerledes denne gangen. Eller om han kan sies å være en type som løser problemer ved å stikke av og glemme dem, f.eks. ved å være med noen andre. Kanskje har han innsett hva han har mistet og virkelig mener at han vil gjøre alt for å få deg tilbake og beholde deg. Mange spørsmål, men for min del, ville det hvertfall krevd noen lange samtaler, for å snakke ordentlig ut om det som skjedde, hvis det ikke har blitt gjort før. Snakke om hvorfor det skjedde, og hva hans tanker er rundt slike fristelser i framtiden. Så bunner det vel i magefølelsen, og hvor mye du har lyst til å være sammen med ham. Om følelsene er sterke, du virkelig kan se en framtid med ham, og du får en følelse av at han ikke vil gjøre det igjen, hadde jeg sikkert gått for det selv. Så kan det skje at han, eller du, er utro i framtiden - det har du ingen garanti for. Om det føles som om dette er "den rette", er det samtidig synd å miste sjansen til lykke igjen på grunn av noe som kan skje. Om du derimot kun har moderate følelser, tror jeg at jeg ville tenkt meg mer om. Altså, alt handler jo i bunn og grunn om avveininger. Jeg er villig til å utsette meg for mer risiko om jeg tror gevinsten blir stor enn om gevinsten kanskje bare blir moderat.
Gjest I tvil Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Han var utro da vi hadde det superbra! Vi hadde det bra hele den tiden vi var sammen. Det sier han også at vi hadde. Nå sier han at han har hatt det vondt hele tiden siden jeg dumpet han og at han vil gjøre hva som helst for en sjanse til. Jeg kan ikke forstå at noen kan være utro når de er i et forhold der de er så forelsket og har det så bra. Og da tenker jeg: Kan han gjøre det igjen? Jeg må visst tenke en stund til.
Lissi Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Rart at alle jubler go for it, mens de selv aldri ville tilgitt utroskap. Jeg tror du vil få problemer med å stole på han, men det kan jo være sant at han har lært. Du får fortelle han om han prøver på noe sånt en gang til er det OVER. At om han får din tillit igjen får han ikke misbruke den. Lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå