Einar Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 I mine forhold har det stort sett jeg som har tatt initiativet til sex. Jeg foretrekker at også damene tar initiativet og "byr seg frem" til meg, men jeg tror kanskje oppdragelse har noe med manglende initiativ fra den kvinnelige delen av befolkningen. Hva sier dere her? Er dere flinke til å ta initiativet eller venter dere på han...?
FoxyFish Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg tar initiativ like ofte som kjæresten min, og da er han ikke vond å be! Jeg har jo like lyst på ham som han har på meg, og da ville det vært unaturlig å ikke vise det av "oppdragelsesgrunner"
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg tar initiativ like ofte som kjæresten min, og da er han ikke vond å be! Jeg har jo like lyst på ham som han har på meg, og da ville det vært unaturlig å ikke vise det av "oppdragelsesgrunner" Mann her. 70/30 til meg i vårt forhold. Har aldri møtt damer som er flinke til å ta initiativ.
FoxyFish Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Jøss, jeg trodde det var vanligere med initiativ fra damer nå jeg! Sex avler jo sex, og jo mer man har det jo mer vil man forsette å ha det. Da må det jo være vanskelig å ikke ta initiativ. Eller, om mannen ALLTID, hver kveld, tar initiativ kan det jo hende dama bare stoler på det og vet hva som kommer. Initiativet hadde vel kanskje kommet frem om mannen hadde sluttet med det? Noen litt rotete tanker bare
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Jøss, jeg trodde det var vanligere med initiativ fra damer nå jeg! Sex avler jo sex, og jo mer man har det jo mer vil man forsette å ha det. Da må det jo være vanskelig å ikke ta initiativ. Eller, om mannen ALLTID, hver kveld, tar initiativ kan det jo hende dama bare stoler på det og vet hva som kommer. Initiativet hadde vel kanskje kommet frem om mannen hadde sluttet med det? Noen litt rotete tanker bare Har prøvd å la være,da ble det ikke mye mus/elskov/sex på meg, ingen god løsning,da ble det også satt spmtegn til om jeg ikke hadde lyst på henne mere. Dere kvinner er ikke enkelt skrudd sammen
Suzy Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Tror det er rimelig 50/50 med oss - dvs ofte blir det bare sånn. Vi er begge ganske ivrige Jeg har oppdaget at hvordan mannen møter meg bestemmer om jeg er flink til å ta initiativ eller ikke. Eksen min orket ikke å ha sex så ofte som jeg hadde lyst og etterhvert så sluttet jeg å ta initiativ. Når jeg ikke er trygg på at partneren min tenner på meg, så mister jeg gnisten jeg også.
Gjest gjest- Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg tar initiativet nesten hele tiden jeg.. Kanskje litt for ofte (slik at han ikke får mulighet)
Einar Skrevet 10. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2008 Jøss, jeg trodde det var vanligere med initiativ fra damer nå jeg! Sex avler jo sex, og jo mer man har det jo mer vil man forsette å ha det. Da må det jo være vanskelig å ikke ta initiativ. Eller, om mannen ALLTID, hver kveld, tar initiativ kan det jo hende dama bare stoler på det og vet hva som kommer. Initiativet hadde vel kanskje kommet frem om mannen hadde sluttet med det? Noen litt rotete tanker bare Kanskje du har rett - men jeg ble lei av å ta initiativet ift en dame en gang og "sluttet" (hun tok aldri initiativet). Det endte med at det ble slutt.
Olive Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Det er meg! Her om dagen sa han til meg at han gjerne vill ha sjansen til å ta initiativet han også - så jeg måtte ta det litt med ro
Bokormen Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Hos oss ligger det vel på 80/20 i min favør. Tror noe av årsaken er at han er litt "forsiktig" med å ta initiativet, etter at jeg i en periode var mye syk og ikke orket noe, iallefall ikke sex. Nå som han ser at det absolutt er over, og at jeg gjerne vil ha sex nesten hver dag igjen, håper jeg at han tar mer initiativ
snutebilla Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Når det gjelder å ta iniativ og forføre, så er det meg. Men det er ganske mange ganger det bare skjer, og det er vanskelig å si hvem som startet det. Når jeg tenker meg om så tar han jo selvsagt initiativ en gang i blant han også, men jeg er så fordømt lettforført, at jeg tror jeg ender opp med å tro at det var min plan... Haha, kanskje jeg aldri tar initiativ, jeg bare tror det? Jeg får spørre han senere så jeg får oppklart dette.
Gjest *Mim* Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Som regel han. Har blitt avvist litt for mange ganger, og det sitter i.
Gjest Gitte Skrevet 10. september 2008 #13 Skrevet 10. september 2008 Jeg tar initiativ i 95% av tilfellene. Jeg har spurt han hvorfor siden han ALLTID har lyst når jeg tar initiativ, men han sier han er redd for å bli avvist. Tro meg, jeg avviser ikke. Jeg prøver å fortelle han at jeg blir usikker nå han aldri tar initiativ, og han har begynt å bli litt tøffere, heldigvis.
Chianty Skrevet 10. september 2008 #14 Skrevet 10. september 2008 (endret) 10/90 tenker jeg - til meg Endret 15. september 2008 av Chianty
Gjest bongo Skrevet 10. september 2008 #15 Skrevet 10. september 2008 Har prøvd å la være,da ble det ikke mye mus/elskov/sex på meg, ingen god løsning,da ble det også satt spmtegn til om jeg ikke hadde lyst på henne mere. Dere kvinner er ikke enkelt skrudd sammen Denne er velkjent for meg!
Småkjekset Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 Hos oss er det kjæresten som tar mest initiativ.. Men jeg blir stadig flinkere og flinkere
Gjest Olav Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Føler meg som en dott, det er alltid hun som tar initiativet...ganske mandig av henne, men hun er litt maskulin av seg
Gjest StoreSky Skrevet 10. september 2008 #18 Skrevet 10. september 2008 Ganske likt her, men vi gjør det veldig forskjellig! Jeg er mer direkte på han, han er mer forsiktig så jeg nesten ikke skjønner hva han vil. Kose? ååå....pule jaaaa!
Gjest Betty89 Skrevet 10. september 2008 #19 Skrevet 10. september 2008 Hos oss er det 40/50. Han tar mest, han har et pittelitt strørre behov
Caramela Skrevet 11. september 2008 #20 Skrevet 11. september 2008 Jeg tar helt klart mest initiativ her. Hadde faktisk en prat om akkurat det for litt siden, hvor jeg la fram at jeg ønsket at han tok mer initiativ osv. I dag ble jeg svært overrasket på morran, han tok initiativet og kom for seint på jobb :D Fantastisk start på dagen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå