Gjest Gjest_Alexander_* Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg får ikke sove her. Jeg klarer ikke å tenke på annet enn henne. Jeg veit ikke hvorfor jeg skriver dette her. På kvinneguiden. Men jeg må bare få det ut. Jeg er en feit fyr. Jeg har vel ett ok ansikt, men er feit og utrent og har aldri hatt draget på damer. Har faktisk aldri hatt dame.. og ei heller sex. Er 23 år gammel. For kanskje 3 år siden ble jeg kjent med ei helt fantastisk jente gjennom venner. Hu var til å dø for. Den vakreste jenta jeg NOEN sinne har sett. Type penere enn de peneste jentene du ser på film. Bare helt fantastisk vakker. Når vi var ute sammen ble hu sjekka opp i øst og vest. Men hu var helt uoppnåelig. Og var da på toppen av det hele verdens snilleste. Og morsomste. Og sexy slank og deilig. Og hun respekterte meg. Var glad i meg for den jeg er. Hun var en liten flørt, og flørtet til stadighet med meg. Og sa en dag at hun lett kunne falt for meg. Størrelse betydde ingen ting. Jeg var i 7 himmel da hu sa det. Etter som tiden gikk, og jeg ikke tok videre initiativ, fant hu en annen. Som er forferdelig sjalu visstnok. Så jeg ser henne aldri mer. Men jeg så henne ved en tilfeldighet for 3 uker siden. Hjertet mitt stoppa nesten da jeg så smilet hennes. Og hun løp bort til meg og ga meg en klem. Lukten av henne, varmen fra henne.. Det var helt sinnsykt. Det gjør så vondt at hun ikke er i livet mitt mer. Ikke en gang som venn. Jeg hadde klart å ha henne som venn. Jeg savner humoren, samtalene, latteren. Det gjør så jævla vondt!!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg får ikke sove her. Jeg klarer ikke å tenke på annet enn henne. Jeg veit ikke hvorfor jeg skriver dette her. På kvinneguiden. Men jeg må bare få det ut. Jeg er en feit fyr. Jeg har vel ett ok ansikt, men er feit og utrent og har aldri hatt draget på damer. Har faktisk aldri hatt dame.. og ei heller sex. Er 23 år gammel. For kanskje 3 år siden ble jeg kjent med ei helt fantastisk jente gjennom venner. Hu var til å dø for. Den vakreste jenta jeg NOEN sinne har sett. Type penere enn de peneste jentene du ser på film. Bare helt fantastisk vakker. Når vi var ute sammen ble hu sjekka opp i øst og vest. Men hu var helt uoppnåelig. Og var da på toppen av det hele verdens snilleste. Og morsomste. Og sexy slank og deilig. Og hun respekterte meg. Var glad i meg for den jeg er. Hun var en liten flørt, og flørtet til stadighet med meg. Og sa en dag at hun lett kunne falt for meg. Størrelse betydde ingen ting. Jeg var i 7 himmel da hu sa det. Etter som tiden gikk, og jeg ikke tok videre initiativ, fant hu en annen. Som er forferdelig sjalu visstnok. Så jeg ser henne aldri mer. Men jeg så henne ved en tilfeldighet for 3 uker siden. Hjertet mitt stoppa nesten da jeg så smilet hennes. Og hun løp bort til meg og ga meg en klem. Lukten av henne, varmen fra henne.. Det var helt sinnsykt. Det gjør så vondt at hun ikke er i livet mitt mer. Ikke en gang som venn. Jeg hadde klart å ha henne som venn. Jeg savner humoren, samtalene, latteren. Det gjør så jævla vondt!! Jeg skjønner nøyaktig hvordan du har det. Vi har ikke samme historie, men følelsene er de samme. Jeg vet hva du går igjennom. Er nok mange som har det/har hatt det på samme måte som deg. Ville bare at du skulle høre det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå