Nala Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 (endret) Jeg blir tøvete. Vurderer å kjøpe ny datamaskin, men blir ikke enig med meg selv om jeg skal velge Mac eller PC. Blir det PC blir det nok en bærbar fra Dell. Men hvilken burde jeg i så fall velge? Har sett på Inspiron og Studio 15. Jeg bruker dataen ofte, både til å jobbe med enkle nettsider i Dreamweaver, bildebehandling i Photoshop, jeg surfer mye, jobber med Office-produktene og lignende. Jeg vil ha en kjapp og stille sak, men samtidig en som ikke er spesielt tung. Skal studere ved sidene av jobben i et par år framover, så det må være greit å ta PC-en med seg på samlingene. Tar imot alle gode råd om hvilken Dell-PC jeg skal velge Endret 9. september 2008 av Nala
Nala Skrevet 10. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2008 (endret) Dere, jeg har bestilt. Ringte til Dell. Fant ut at det var like greit å gå direkte til kilden Der kunne de fortelle at Inspiron er en litt enklere PC enn Studio. Den er for eksempel for det meste lagd av hardplast, mens Studio er i aluminium og dermed litt mer robust. Videre kommer Inspiron med integrert (kaller man det det??) skjermkort, mens det er et eksternt skjermkort (et bedre skjermkort enn på Inspiron) på Studio. Til helt vanlig bruk er Inspiron selvsagt krute god, men hvis man ønsket seg en litt mer robust sak som egner seg litt bedre til å jobbe med Adobe-programmene for eksempel, anbefalte han Studio. Så jeg valgte en rosa Studio 15. Og nå gleder jeg meg sååå til å få den i hus! Vekta var forresten omtrent lik på de to. 2,7 kg på Inspiron og 2,77 på Studio 15. Her er mitt nye "leketøy": http://i.dell.com/images/global/learnmore/studio15_pink.jpg Endret 10. september 2008 av Nala
Gjest Gjest*Nussi Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Gratulerer Eg har nettopp bestilt en lilla Studio 15, og er vilt utålmodig etter å få den i hus! Veit egentlig ikkje så mykje om den, bortsett fra at den skal vere bra, i følge dei som har litt peiling Lekre er dei hvertfall!
Grønt blad Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Jeg fikk min fin Studio 15 for en knapp uke siden, og er veldig fornøyd med den. Håper dere også blir fornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå