Gjest Jåla Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hei :-) Noen som har kjennskap til youngblood sin mineralfoundation??
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Den fikk best i test i woman når de testet mineralfoundation.
Gjest Gjest_thea_* Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Hvor får man kjøpt dette??
hufsa! Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Heia jeg så også den fikk best i test så ville kjøpe men så på test på tv2 hjelper deg forrige tors ta i.d. kom best ut der og siden den kom som nr 2 i woman så ble det den for jeg måtte jo rundt på hudpleiere og parfymerier og teste farge før jeg bes og youngblood fant jeg ikke noen plass.Så nå ligger i.d. på posten så håper jeg blir fornøyd.
Chimamanda Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Her kan man iallefall faa kjoept det online: https://www.ybskin.com/shop
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Ingen som har prøvd den? Er det seriøst ingen her som har prøvd Youngblood? lurer på hvordan den er på tørr hud.. forstod den har veldig god dekkevne hvertfall
hufsa! Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Er det seriøst ingen her som har prøvd Youngblood? lurer på hvordan den er på tørr hud.. forstod den har veldig god dekkevne hvertfall Heia,jeg har også lufta detta her men ser ikke sånn ut..Den kom jo best ut på test i forrige Woman så hadde lyst på den men sålenge det ikke er mulig her jeg bor å gå på en hudpleie å teste farge jeg må ha så ble det i.d. som kom på 2 plass.
Gjest Jåla Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Heisann :-) Jeg fikk min youngblood foundation i posten i går så prøvde den i dag. Har hatt en aktiv dag og foundation sitter perfekt :-) Er fornøyd så langt men er litt tidlig å konkludere ennå...
Rosenrød Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har litt lyst til å prøve denne, men er usikker på fargene. Bruker medium beige i i.d, er det noen som vet om youngblood har tilsvarende farge?
Gjest Rebecka Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 har noen prøvd flytende mineralfoundation? heller mot det isteden for pulver, fordi det dekker porer bedre. er også noe tørr i huden så er bedre for det også. noen som har greie på hvor man får kjøp det?
laperla Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Noen som har en sånn oversikt over hvilken farge i Youngblood som tilsvarer ID?
Nienna83 Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Du kan få kjøpt prøver på Youngblood på Beautybasket.no. De har i tillegg innført prøver på Glominerals igjen =)
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #14 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har litt lyst til å prøve denne, men er usikker på fargene. Bruker medium beige i i.d, er det noen som vet om youngblood har tilsvarende farge? Jeg bruker medium beige i id og har nå fått 3 prøver fra youngblood. Den som passet best var soft beige.. warm beige ble litt for gul syns jeg.. Prøver koster 20 kr og 29kr i porto på www.beautybasket.no
laperla Skrevet 6. oktober 2008 #16 Skrevet 6. oktober 2008 Du kan få kjøpt prøver på Youngblood på Beautybasket.no. De har i tillegg innført prøver på Glominerals igjen =) Takk for tipset:) Er det noen som muligens har en formening om hvilken farge som ville passet meg som bruker Medium tan i ID? Det fargekartet fra Youngblood var ikke så lett å gjette seg frem til nyanse.
datajente Skrevet 15. oktober 2008 #17 Skrevet 15. oktober 2008 Nå har jeg akkuratt bestilt prøver på glominerals og youngblods flytende mineral foundation fra www.beautybasket.no. Har brukt ID hittil, men lyst til å teste flytende. Mistenker at det passer mine store porer bedre. Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå