Gå til innhold

da var jeg blitt fru!

Anbefalte innlegg

Skrevet

den lykkeligste dagen i livet mitt er nå over.

å lykken blomstrer virkelig enda:D

dagen begynte med at jeg våknet ved siden av mine to forlovere, som visket meg i øret"du gifter deg i dag, prinsesse".

så fikk jeg en morgen gave av dem; et utrolig flott scrapbook- album fra utdrikkningslaget mitt.

så var det å lage kjempe god frokost, og gå i dusjen etter tur.

forloverene mine kledde seg i kjolene sine, og jeg kledde meg i joggedress;)

så bar det til frisøren, og jeg ble pyntet klar for kirken. fikk god vin, og full service;)

pappa hentet meg hos frisøren, og vi dro til kirken. hadde ikke noe særlig nerver, å da kirkedøren gikk opp, så var jeg helt rolig, å tenkte"yes, dette er riktig".

vi leste løfter, og ble gift:D

kompisen vår sang "den finaste eg veit" for oss i kirken, og da var det ikke mange som klarte å holde tårene tilbake. hverfall ikke jeg eller MANNEN min.

etter dettte, var det fotografering, og opp til motagelsen.

alle stod ute og ventet på oss, og klappet da vi kom.

helt perfekt!

middagen var perfekt, talene var perfekt, festen etterpå var perfekt, og bryllupsnatta var perfekt.

en utrolig lykkelig fru som skriver dette her:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅ... Gratulerer så mye!!! Dette hørtes jo helt perfekt ut!! Lykke til videre!!

Skrevet

:rødme: :rødme: Gratulerer så utrolig mye.

Det hørtes ut som en super dag. :)

Skrevet

Gratulerer så mye med den store dagen! Så fint at du hadde det så bra på dagen din! Bare så synd at den går så alt for fort! Men lykkerusen varer heldigvis en god stund! :)

Skrevet

GRATULERER! :)))

...og jeg ble også fru, nå i helgen...

Dagen startet med at vi stod opp (selvsagt), og spiste en god frokost. Dusjet, kledde på oss fjellklær (mine var feminine... hehe... jeg er ingen "macho-dame" med mannefjellklær, men jeg hadde militærboots - det hadde jeg...) - og sendte en sms til forlovere for å forsikre oss om at de var i rute. Møttes på et bakeri og drakk kaffe og spiste kake med forlovere, og kjørte deretter laaaangt opp på fjellet. Der stod presten og ventet i en utendørs naturkatedral. Det var kun meg, mannen min og forlovere til stede. Vielsen var nydelig. Frisk luft og lett bris, jeg satt og så på at lyngen danset i vinden mens presten snakket. Litt tårer i øynene, reise oss - si ja til hverandre, sette på hverandre ringer, motta velsignelse og kysse. Kjøre ned igjen til "sivilisasjonen", takke forlovere for oppmøte - og tilbringe resten av helgen på hotell - med superdeilig middag på restaurant, og enda deiligere spa-behandlinger påfølgende dag. Ingen visste om det (annet enn forlovere), og ingen vet om det fremdeles. Vi annonserer det når baby er født tenker jeg :)

Skrevet

GRATULERER

Hørtes ut som en utrolig fantastisk dag... :rødme:

Håper jeg kan skrive det samme om min når den er overstått... Gleder meg enda mer nå, etter å ha lest din erfaring fra dagen!! :Nikke:

:klemmer:

Gjest Fru Mæla
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE :D:D Og lykke til videre i ekteskapet!!

den lykkeligste dagen i livet mitt er nå over.

å lykken blomstrer virkelig enda:D

dagen begynte med at jeg våknet ved siden av mine to forlovere, som visket meg i øret"du gifter deg i dag, prinsesse".

så fikk jeg en morgen gave av dem; et utrolig flott scrapbook- album fra utdrikkningslaget mitt.

så var det å lage kjempe god frokost, og gå i dusjen etter tur.

forloverene mine kledde seg i kjolene sine, og jeg kledde meg i joggedress;)

så bar det til frisøren, og jeg ble pyntet klar for kirken. fikk god vin, og full service;)

pappa hentet meg hos frisøren, og vi dro til kirken. hadde ikke noe særlig nerver, å da kirkedøren gikk opp, så var jeg helt rolig, å tenkte"yes, dette er riktig".

vi leste løfter, og ble gift:D

kompisen vår sang "den finaste eg veit" for oss i kirken, og da var det ikke mange som klarte å holde tårene tilbake. hverfall ikke jeg eller MANNEN min.

etter dettte, var det fotografering, og opp til motagelsen.

alle stod ute og ventet på oss, og klappet da vi kom.

helt perfekt!

middagen var perfekt, talene var perfekt, festen etterpå var perfekt, og bryllupsnatta var perfekt.

en utrolig lykkelig fru som skriver dette her:D

Skrevet

Gratulerer!! Det hørtes kjempeflott ut :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...