Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 dette høres sikkert kjempeteit ut. jeg sliter med teknikken i klininga. var sammen med en mann i 10 år, og vi var ikke en god match på klining. sexen derimot, den var knall! nå har jeg fått meg ny kjærest, og jeg sliter litt. vet ikke om jeg ikke slapper av nok eller hva det er. noen tips? HAN er veldig god altså, så det kan jo hjelpe meg på vei. øving for dummies kanskje?
Chianty Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 la han ta hele starten.. ligg og nyt og fortsett etterhvert. -du kommer fort inn i det igjen
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 la han ta hele starten.. ligg og nyt og fortsett etterhvert. -du kommer fort inn i det igjen håper det!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 la han ta hele starten.. ligg og nyt og fortsett etterhvert. -du kommer fort inn i det igjen Kordan da? Ligge der å gape? Uff, jeg er megateit. *sliter også*
aline Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 hva er det du sliter med da? Finn ut hva du synes er deilig at han gjør, og gjør det samme med ham. Ikke vær flau eller la være å prøve noe fordi du ikke er sikker på om det blir bra, bedre å prøve en gang for mye en en gang for lite synes jeg. lek litt med det, finn hva du synes er deilig og hva du føler han synes er deilig at du gjør.
Gjest Gus Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 øving for dummies kanskje? Bare let på nettet. Massevis av cleaning-for-dummies-guider der ute.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Bare start veldig fordiktig, da kan du likesom ikke feile. Ikke gap for mye, ikke bruk for mye tunge, ikke la hvert kyss vare for lenge og bruk heller mange og ofte etc. Da vil du da fort kjenne deg frem til hvor du kan følge ham opp og ta mer i. Det å kline sammen kan rett og slett kreve litt trening, fordi man er vandt til forskjellige ting. Det å si dette rett ut er ok, fordi dette rett og slett er ganske vanlig. Det er bare å spørre ham om å hjelpe litt til ved å si/vise deg hva han liker.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Bare start veldig fordiktig, da kan du likesom ikke feile. Ikke gap for mye, ikke bruk for mye tunge, ikke la hvert kyss vare for lenge og bruk heller mange og ofte etc. Da vil du da fort kjenne deg frem til hvor du kan følge ham opp og ta mer i. Det å kline sammen kan rett og slett kreve litt trening, fordi man er vandt til forskjellige ting. Det å si dette rett ut er ok, fordi dette rett og slett er ganske vanlig. Det er bare å spørre ham om å hjelpe litt til ved å si/vise deg hva han liker. tusen takk for det svaret, det trengte jeg virkelig å høre! gleeeder meg til å sette i gang!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå