Gå til innhold

Kosttilskudd i mørke tider

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hedda_*
Skrevet

Da går det mot høst, og jeg begynner allerede å kjenne at energien tappes når det blir kaldere. Så da tenkte jeg kanskje å prøve et kosttilskudd. Noen erfaringer på godt eller vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor hjelper da kosttilskudd? Er det ikke heller at kulden får deg til å sitte inne istede for å nyte naturen ute og bevege deg?

Så lenge du spiser godt og variert trenger du ikke kosttilskudd, det er bare salgstriks...tran vil jeg derimot anbefale om du spiser lite fisk osv.

Få i deg vitaminer gjennom maten du, D-vitamin som nordmenn ofte får for lite av i vinterhalvåret kan du jo få igjennom feks ekstra lett fra Tine?

Skrevet

Tar tranpiller - eller omega 3 og gjerne litt ekstra c-vitamin.

Skrevet
Tar tranpiller - eller omega 3 og gjerne litt ekstra c-vitamin.

da er nok ikke tran nødvendig;) beveger du deg mye da? det er jo mange som sliter med dårlig humør og lite energi i vinterhalvåret og det finnes sikkert noen triks du kan gjøre med det, høre med lege/på et apotek??

Skrevet
da er nok ikke tran nødvendig;) beveger du deg mye da? det er jo mange som sliter med dårlig humør og lite energi i vinterhalvåret og det finnes sikkert noen triks du kan gjøre med det, høre med lege/på et apotek??

:klø:

Hva mente du nå?

Skrevet
:klø:

Hva mente du nå?

om du har lite energi kan du jo høre med en lege? eller spørre om råd på et apotek? jeg tviler på at det er kosttilskudd som er løsningen...

Skrevet (endret)

Det var ikke jeg som startet tråden - jeg svarte på den ved å fortelle hva jeg tar om vinteren, som jeg syns fungerer for meg - nemlig tran/evt omega 3 og c-vitaminer :ler:

Endret av Suzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...