Gjest Grafica Skrevet 9. september 2008 #1 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Sitter og ser på TV Norge og SYTYCD nå. Og når "hoveddelen" var ferdig innså jeg en ting... Jeg hadde bare sett åtte par! Men under "avstemmingen" var det ti par. Var det noe merkelig som bare skjedde hos oss, eller? Vet at jeg gikk glipp av en jive med Comfort og Chris, og et annet par som var kledd i sort som jeg ikke greide å få med meg navnet eller genren. MEn ellers, hva synes dere så langt? Jeg har ikke greid å plukke meg ut noen favoritt enda, det er så mange herlige dansere i år! Endret 16. september 2008 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 9. september 2008 #2 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg merket akkurat det samme! Jeg drev og skiftet i pausen, men kom tilbake før det begynte, men plutselig hadde de hoppet fra par 6 til par 8! Og det var liksom enda et for lite, ja (det første?). Mange bra dansere i år, gleder meg til å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 9. september 2008 #3 Del Skrevet 9. september 2008 Hmm det første paret var vel de som dansa hip-hop, de så jeg. Men ja, kan virke som om de glemte å sette programmet på "pause" under reklamen... Eller kanskje de trodde ingen la merke til at de droppa to par? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 9. september 2008 #4 Del Skrevet 9. september 2008 Hmm det første paret var vel de som dansa hip-hop, de så jeg. Men ja, kan virke som om de glemte å sette programmet på "pause" under reklamen... Eller kanskje de trodde ingen la merke til at de droppa to par? Det er veldig merkelig, kanskje TVN ikke hadde plass til hele programmet. Jeg vet ikke når de droppet det andre paret da, men det var ikke under pausen, for jeg reagerte tydelig på at paret før pausen reklamerte for at man skulle ringe med 6 til slutt, mens paret etterpå reklamerte med 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 9. september 2008 #5 Del Skrevet 9. september 2008 Hmm merkelig altså. Jeg trodde ikke de hadde lov til å kutte i programmet. Jeg ville heller kutta ut pussycat dolls... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snutebilla Skrevet 9. september 2008 #6 Del Skrevet 9. september 2008 Det kan hende de har kuttet selv, eller de kan rett og slett ha kjøpt ferdig kuttede versjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 9. september 2008 #7 Del Skrevet 9. september 2008 Men det var to av parene som ikke ble vist i det HELE tatt, det er det vi stusser over! Og etterpå, når de går gjennom hvem som er trygge og slikt, så var de to parene der og du så klipp fra dansingen deres og dommernes kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 10. september 2008 #8 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg trodde de hadde kuttet mange jeg. Men det var visst feil i programmet jeg sjekket. Det begynte jo 19.30 og ikke 20.00 som jeg leste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 10. september 2008 #9 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg la også merke til det. Veldig rart - og irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 10. september 2008 #10 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg trodde de hadde kuttet mange jeg. Men det var visst feil i programmet jeg sjekket. Det begynte jo 19.30 og ikke 20.00 som jeg leste... Stemmer Jeg skrudde på tv 19.45 og jammen ta meg, så hadde programmet allerede startet. Trodde også det skulle starte klokken 20.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrissy82 Skrevet 10. september 2008 #11 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg dreiv også og byttet mellom 2 programmer.. men det er sant, begynte kl 19.30. Det begynte kl 20 mens de viste de andre episodene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. september 2008 #12 Del Skrevet 10. september 2008 Tar lenger tid når det er så mange dansere... Men egentlig skulle det jo vart enda ti minutter lenger. Merkelig merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2008 #13 Del Skrevet 16. september 2008 Greide de det IGJEN?! Jeg kan ikke huske å ha sett par nr. 3 og 4 idag (hip og og en latinsk dans ifølge hva jeg så av den "oppsummeringa"). Jeg var ute på kjøkkenet litt før par nr. 2 dansa (tango) men ellers har jeg sitti her hele kvelden... Er det bare jeg som datt ut? Eller er det flere som la merke til manglende par? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 16. september 2008 #14 Del Skrevet 16. september 2008 De greide det igjen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2008 #15 Del Skrevet 16. september 2008 Nei, nå skal jeg sende sint mail til TV Norge altså. Dette går ikke ann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2008 #16 Del Skrevet 16. september 2008 Send sint mail til TV Norge dere og! Send til [email protected] For dette er for dumt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 16. september 2008 #17 Del Skrevet 16. september 2008 Sendte sinna mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 17. september 2008 #18 Del Skrevet 17. september 2008 Svaret jeg fikk fra TV Norge "Sendingen i går var allerede redigert og derfor ble det kutt også der. Vi beklager dette, men firmaet som klipper og redigerer for oss har lovet at det til neste tirsdag ikke skal være noen par som blir "skviset" bort. Mvh.TVNORGE" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnetteR Skrevet 17. september 2008 #19 Del Skrevet 17. september 2008 Artig. Bra jeg snublet over denne tråden. Så sånn halvveis på i går- liker dansingen, ikke kommentarene. Og plutselig på oppsummeringen var det noen jeg mente jeg ikke hadde sett. Bra å få bekreftet at det ikke bare er jeg som er overarbeidet og sløv=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 17. september 2008 #20 Del Skrevet 17. september 2008 May Helen jeg fikk AKKURAT samme svaret... Og forstår egentlig ikke helt hva de mener... Og selvfølgelig blir ingen skviset bort neste uke, da har det gått ut to par siden begynnelsen så nå har de plass til alle *himler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå