Gå til innhold

So you think you can dance - TV Norge "glemmer" par?

Gjest Problematique

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på TV Norge og SYTYCD nå. Og når "hoveddelen" var ferdig innså jeg en ting... Jeg hadde bare sett åtte par! Men under "avstemmingen" var det ti par. Var det noe merkelig som bare skjedde hos oss, eller? Vet at jeg gikk glipp av en jive med Comfort og Chris, og et annet par som var kledd i sort som jeg ikke greide å få med meg navnet eller genren.

MEn ellers, hva synes dere så langt? Jeg har ikke greid å plukke meg ut noen favoritt enda, det er så mange herlige dansere i år!

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merket akkurat det samme! Jeg drev og skiftet i pausen, men kom tilbake før det begynte, men plutselig hadde de hoppet fra par 6 til par 8! Og det var liksom enda et for lite, ja (det første?).

Mange bra dansere i år, gleder meg til å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm det første paret var vel de som dansa hip-hop, de så jeg. Men ja, kan virke som om de glemte å sette programmet på "pause" under reklamen... Eller kanskje de trodde ingen la merke til at de droppa to par? :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm det første paret var vel de som dansa hip-hop, de så jeg. Men ja, kan virke som om de glemte å sette programmet på "pause" under reklamen... Eller kanskje de trodde ingen la merke til at de droppa to par? :tongue:

Det er veldig merkelig, kanskje TVN ikke hadde plass til hele programmet. Jeg vet ikke når de droppet det andre paret da, men det var ikke under pausen, for jeg reagerte tydelig på at paret før pausen reklamerte for at man skulle ringe med 6 til slutt, mens paret etterpå reklamerte med 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det var to av parene som ikke ble vist i det HELE tatt, det er det vi stusser over! Og etterpå, når de går gjennom hvem som er trygge og slikt, så var de to parene der og du så klipp fra dansingen deres og dommernes kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de hadde kuttet mange jeg. Men det var visst feil i programmet jeg sjekket. Det begynte jo 19.30 og ikke 20.00 som jeg leste... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de hadde kuttet mange jeg. Men det var visst feil i programmet jeg sjekket. Det begynte jo 19.30 og ikke 20.00 som jeg leste... :kjefte:

Stemmer :) Jeg skrudde på tv 19.45 og jammen ta meg, så hadde programmet allerede startet. Trodde også det skulle starte klokken 20.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrissy82

Jeg dreiv også og byttet mellom 2 programmer.. men det er sant, begynte kl 19.30. Det begynte kl 20 mens de viste de andre episodene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide de det IGJEN?!

Jeg kan ikke huske å ha sett par nr. 3 og 4 idag (hip og og en latinsk dans ifølge hva jeg så av den "oppsummeringa"). Jeg var ute på kjøkkenet litt før par nr. 2 dansa (tango) men ellers har jeg sitti her hele kvelden... Er det bare jeg som datt ut? Eller er det flere som la merke til manglende par?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Svaret jeg fikk fra TV Norge

"Sendingen i går var allerede redigert og derfor ble det kutt også der. Vi

beklager dette, men firmaet som klipper og redigerer for oss har lovet at

det til neste tirsdag ikke skal være noen par som blir "skviset" bort.

Mvh.TVNORGE"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig. Bra jeg snublet over denne tråden. Så sånn halvveis på i går- liker dansingen, ikke kommentarene. Og plutselig på oppsummeringen var det noen jeg mente jeg ikke hadde sett.

Bra å få bekreftet at det ikke bare er jeg som er overarbeidet og sløv=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

May Helen jeg fikk AKKURAT samme svaret... Og forstår egentlig ikke helt hva de mener...

Og selvfølgelig blir ingen skviset bort neste uke, da har det gått ut to par siden begynnelsen så nå har de plass til alle *himler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...