Gjest Gjest_Butterfly_* Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg synes det er kjempedigg å fingre dama og tenner selv på det men det virker som om HUN ikke synes det er kjempedigg.... vel hun blir våt og sier aldri stopp men jeg har aldri fingra henne til orgasme... derimot så liker hun å bli sleiket og det hender hun spør meg om dette... det er helt greit men jeg er ikke så kjempebegeistret over å gjøre det, spesielt av hygieniske årsaker men hun er flink til å vaske seg godt nedentil så det blir aldri ubehagelig. Hun kommer også fort når jeg sleiker henne.... allerede etter noen få minutter. Hva mener dere damer om dette, er det stor forskjell på å bli fingret og bli sleiket ? Kan det hende jeg er litt for hard med fingra og at tørre fingre mot en følsom klitoris ikke er så behagelig....?? BF
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Jeg vil helst ha begge deler samtidig jeg da, så jeg er vel litt kravstor haha. Oralsex gjør det lettere for meg/ham å få rett stimulering på klitoris, hverken jeg eller han klarer å fingre meg til orgasme alene men med oralsex og vibrator funker det fint. Jeg liker også at han bruker vibrator på meg på klitoris eksempelvis samtidig som fingring på g-punktet.
Wildy Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Kommer helt ann på. Men bare med fingrene er det vanskelig å få riktig trykk mot klitoris, ofte blir det litt for hardt eller på feil plass med mindre jeg gjør det selv.Ved sleiking derimot blir det mere riktig stimulering og jeg kommer som et skudd.
Caramela Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Kommer helt ann på. Men bare med fingrene er det vanskelig å få riktig trykk mot klitoris, ofte blir det litt for hardt eller på feil plass med mindre jeg gjør det selv.Ved sleiking derimot blir det mere riktig stimulering og jeg kommer som et skudd. Føler helt motsatt! hehe Føler det ikke blir riktig trykk med sleiking, men med fingre derimot, oh holy! :D
FoxyFish Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg vil helst ha begge deler samtidig jeg da, så jeg er vel litt kravstor haha. Me too
Gjest kvinne_32 Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Foretrekker fingring jeg. Jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Fingring - er det sånn klitorismassasje, eller inn-ut liksom?
aline Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 fingring og oral blir to helt forskjellige følelser, og for min del, så passer disse glimrende sammen. *gliser* bruk av munnen på klitoris samtidig som ett par fingre inni, og jeg er happy jeg. Bare oral kan være kjempedeilig det og, men jeg liker mer en bare stimuli av klitoris. Kommer av klitorisbehandling også ja, men kommer mye dypere av vaginal stimuli eller begge deler. finnes ingen fasitsvar, og tydeligvis er det en klar forskjell for dama di, som det nok også er for mange andre. Hva man liker best derimot, er like individuellt som hvordan menn liker å bli sugd.
Coxy Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Sleiking, definitivt....!!! Eller rettere sagt; myk suging på klitoris. Blir det gjort helt rett, så kan orgasmen være der på bare sekunder.... Men ønsker jo selvfølgelig at det skal vare litt lenger!! Fingring er ubehagelig eller rett og slett vondt hvis det ikke er vått nok. Det er klitorismasasje som evt kan føre til orgasme, men for min egen del er det kun jeg selv som klarer å stimulere meg til orgasme med fingring.
Gjest Grafica Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Det er veldig individuelt fra jente til jente. Men hvorfor synes du det er ekkelt å sleike henne? Uhygienisk, ja, jo, muligens... Egentlig ikke. Du har flere bakterier i munn enn hun har mellom kjønnsleppene. Liker du ikke smaken? Dere må sammen finne ut hva fungerer best for begge, det skal ikke være ubehagelig for noen av dere! Prøv å holde munnen til området rundt klitoris og la fingrene ta seg av resten, om det føles mer komfortabelt for deg, og se om hun liker det.
Gjest mann30 Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 Bruker fingrene på dama samtidig som jeg slikker. Langfingern inni skjeden, og stimulerer G-punktet - mens jeg slikker klitoris. Deilig deilig deilig
Gjest Gl@mB@be Skrevet 11. september 2008 #14 Skrevet 11. september 2008 Foretrekker fingring, kommer alltid da. Har bare kommet et fåtalls ganger ved sleiking. Men når du fingerer er det viktig at område ikke er tørt, så før fingeren ned i åpningen først og få med deg litt saft
Gjest Naria Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 Jeg synes oralsex er 100-ganger bedre enn fingring. Selv om det er greit en gang i blandt som variasjon.
Hinata Skrevet 11. september 2008 #16 Skrevet 11. september 2008 For min del så blir oralsex mer kos enn en måte å få orgasme på. Fingring gjør mest nytte, og da helst med fingrene inne i meg, sånn kommer jeg fortest ihvertfall
aline Skrevet 11. september 2008 #17 Skrevet 11. september 2008 For min del så blir oralsex mer kos enn en måte å få orgasme på. Fingring gjør mest nytte, og da helst med fingrene inne i meg, sånn kommer jeg fortest ihvertfall enig, og ja til fingre inni! Fingring bare utenpå, blir mye lettere ømt og overfølsomt, inni derimot kan gi orgasmer.
momajoja Skrevet 11. september 2008 #18 Skrevet 11. september 2008 Jatakk, begge deler! Og helst samtidig
missluna Skrevet 11. september 2008 #20 Skrevet 11. september 2008 Det har vel en hel del å si hvordan mannen gjør dette - og det er STOR forskjell fra mann til mann. Noen kan være så konge til å slikke at det holder i lange baner, mens andre kan være så gode til å bruke fingrene at det holder - men som regel er jeg nok ganske kravstor jeg også, og foretrekker begge deler samtidig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå