Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heldig du er som har ferie i disse deilige sommerdagene da :) *vil også ha ferie*

Gratulerer så mye som tante :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :vinke: Nå er ferien over :( Takk for alle hilsner, skl skrive litt mer i kveld ;) Håper dere har en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff...ferien over allerede :( Skal du har mer ferie i sommer eller?

Håper du har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som tante. Utrolig kjedelig med ferieslutt, men vi får prøve å kose oss når vi ikke er på jobb alikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Gratulerer med b-oppgava, tantebarn og fast stilling!! Lenge siden jeg har vært her plutselig... :hakeslepp:

Trist å høre du har tunge dager.. Hp det har hjulpet litt med ferie og avkobling! :troest:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter :klemmer:

Noen av dere som har tips til en kjole jeg kan ha i september bryllup? Er min svigerinne som gifter seg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Revenka

Tja, kan du ikke ta frem brudekjolen din så får du brukt den enda en gang? :gjeiper: Nei, jeg vet ikke jeg. Syns derfor bunad er kjekk til slike anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan du ikke ta frem brudekjolen din så får du brukt den enda en gang? :gjeiper: Nei, jeg vet ikke jeg. Syns derfor bunad er kjekk til slike anledninger.

:fnise: Brudekjolen er heldigvis solgt. Jeg har ikke bunader :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Det kommer litt an på budsjettet ditt, men syns det er mange fine kjoler rundt om kring. Jeg er selv på utkikk etter en kjole. Tror vero moda har noen fine kjoler, det har risøe også hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...