Gjest Gjest_ballerina_* Skrevet 27. juli 2009 #21 Skrevet 27. juli 2009 Jeg la inn et strippestang-tips i en annen tråd her nettopp og legger det likegodt inn her også! For ordentlig strippestang som tåler alt: http://www.x-pole.co.uk/. Dette er stanga som profesjonelle pole dancere også bruker, i undervisning, konkurranser etc. Disse er lagd spesifikt til pole dancing og til å tåle all verdens akrobatikk. Vertical Leisure (som fører X-Pole) sender også til Norge. En av de flyttbare (portable) stengene som ikke krever borring i taket (man skrur den i spenn) koster rundt 2600,- inkl. frakt og toll. Og de sender den rett til postkontoret ditt. Super-enkelt! Og stanga er absolutt verdt prisen. Jeg har en selv og elsker den! Jeg har til og med mannlige, robuste venner som har prøvd seg på den - og den sitter som støpt. Hei, jeg sjekket ut den sida og til min skuffelse så jeg at Norge ikke var på lista av land som Vertical Leisure frakter varer til. Må man spesialbestille eller noe?
Gjest Gjest_andrea_* Skrevet 1. august 2009 #22 Skrevet 1. august 2009 Jeg la inn et strippestang-tips i en annen tråd her nettopp og legger det likegodt inn her også! For ordentlig strippestang som tåler alt: http://www.x-pole.co.uk/. Dette er stanga som profesjonelle pole dancere også bruker, i undervisning, konkurranser etc. Disse er lagd spesifikt til pole dancing og til å tåle all verdens akrobatikk. Vertical Leisure (som fører X-Pole) sender også til Norge. En av de flyttbare (portable) stengene som ikke krever borring i taket (man skrur den i spenn) koster rundt 2600,- inkl. frakt og toll. Og de sender den rett til postkontoret ditt. Super-enkelt! Og stanga er absolutt verdt prisen. Jeg har en selv og elsker den! Jeg har til og med mannlige, robuste venner som har prøvd seg på den - og den sitter som støpt. - Hei.. da jeg skal kjøpe stangen står det at de ikke sender til norge.. hvordan greide du å få sendt den til deg ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå