Gå til innhold

Strippestang - hvor da?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg kikket litt rundt på diverse sider, men jeg finner bare stenger som koster mer enn 2000, eller som er av merket peekaboo.

Vil ha noe som kan tas opp og ned, og som holder kropsvekt, det er nemlig det pekaboo sine ikke gjør.

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, nå kan du være på litt ville veier. Tenk deg godt om. Det er forferdelig fort gjort at en slik seanse blir både plump og latterlig.

Skrevet

Haha, og der kom den ja, for å være helt ærlig. Den er til trening. Etter å ha prøvd en gang så må jeg si jeg aldri har vært så sliten etter en trening med stang.

Sambo vil nok aldri se meg på en slik en i en mer seksuell måte, den forblir nok til å brukes som trening. Og ja, det finnes tusen andre måter å trene på, men hittil er det bare dette og wii fit som har vært gøy, og wii fit begynner å bli kjedelig..

Skrevet

Med mindre du har tenkt å skru stangen fast til tak og gulv så tror jeg ikke dette vil funke..

Skrevet
Med mindre du har tenkt å skru stangen fast til tak og gulv så tror jeg ikke dette vil funke..

Jo da, det finnes faktsik flere leverandører som har et nogenlunde bra rykte på seg når det gjelder disse portable stengene. Problemet er at de eneste man får tak i norge er pekaboo, de er fine å danse rundt, men de tåler ikke kropsvekt så å svinge seg, holde seg fast i de går ikke..

Skrevet

Har dessverre gått dårlig med leting. Eneste jeg finner er fra USA over ebay, men det tør jeg ikke. Ellers er det skikkelig stenger.. Jeg tror jeg får vente til jeg får meg hus også får jeg kjøpe en og montere den i stua, også får jeg finne en kreativ måte og forkle den som noe annet, evt si at den sto der når vi kjøpte huset hihi..

Skrevet

Hva er det du skal strippe stangen for? :klø:

Håper du mente strippestang ;)

Skrevet
Hva er det du skal strippe stangen for? :klø:

Håper du mente strippestang ;)

Sånn haha.. Orddeling er vanskelig :fnise:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

I filmindustrien finnes det noen teleskopstenger man kan spenne opp mellom tak og gulv. Disse benyttes til å feste utstyr,lamper o.l. på.

Mener de går under navnet polcat.

Hør med AVAB-CAC eller lignende som driver med utstyr til film-bransjen.

• 3 måneder senere...
Skrevet
http://kvasir.dinpris.no/?cid=39&gid=1...&pid=603370

strippestang for 790,-

om det er med porto vet jeg ikke ;)

Men det er Peekaboo, og den er unyttig til trening fordi man ikke kan svinge seg på den eller legge kroppsvekt på den på noen måte.

Jeg har en strippestang som heter My sexy little pole. Der skrur man fast en liten dings i taket, og så står stangen fast ved hjelp av press. Synes den kan være litt løs av og til, men det er nok pga at jeg har ujevnt gulv. Har svingt meg rundt og hengt opp-ned i den uten uhell enda (bank i bordet). Det var uansett aldri et alternativ med en permanent boltret stang, greit at man kan pakke den bort slik at hybelen ikke ser ut som en strippebule.

Den koster faktisk ikke så mye på eBay, tror jeg betalte 6-700kr for selve stangen :) Det store problemet er at den veier rundt 7 kg, så jeg måtte lete en stund for å finne en selger som faktisk sendte til Norge og som ikke tok en halv million i frakt. Og så har man jo moms/toll oppå pris+frakt igjen. Men tror jeg endte opp med å betale rundt 1000kr til sammen.

Veldig fornøyd med stangen, eneste minuset er at jeg må ommøblere hele rommet for å skru den opp så det blir til at jeg sjeldent gidder. Og det er KJEMPEtungt og mye vanskeligere enn jeg trodde! Anbefaler at du begynner å trene armene dine med en gang slik at du er klar for å trikse når du får fatt i en stang=)

Gjest Gjest_Erna_*
Skrevet

hei kan du gi meg en link til hvor jeg får tak i denne stanga?

Det er ikke så lett å få tak i disse stengene som tåler full tyngde og i tillegg kast rundt stanga :tristbla:

Skrevet
hei kan du gi meg en link til hvor jeg får tak i denne stanga?

Det er ikke så lett å få tak i disse stengene som tåler full tyngde og i tillegg kast rundt stanga :tristbla:

Søk på "my sexy little pole" på ebay eller google, så finner du mange forhandlere.

Men problemet er som sagt å finne noen som sender til norge og ikke tar blodpris for frakten. Jeg kjøpte fra en selger i tyskland, tror faktisk jeg søkte på ebay.de, men finner ikke igjen hvem det var.

Skrevet
Har dessverre gått dårlig med leting. Eneste jeg finner er fra USA over ebay, men det tør jeg ikke. Ellers er det skikkelig stenger.. Jeg tror jeg får vente til jeg får meg hus også får jeg kjøpe en og montere den i stua, også får jeg finne en kreativ måte og forkle den som noe annet, evt si at den sto der når vi kjøpte huset hihi..

hvorfor tør du ikke kjøpe over e-bay ? det har jeg gjort flere ganger, å typen gjør det OFTE ! kommer allti trygt fram i posten, har faktisk skjedd flere ganger at levrandører fra norge sine produkter ikke har kommet fram.. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Xpole har polen du snakker om. Jeg har den ikke selv, men skal kjøpe den om litt (når jeg har tatt av 5 kg, jeg skal også bruke til å trene). Tingen er at det kommer masse ekstra posttillegg pga størrelse og sånn når den sendes fra utlandet, og jeg vet om veldig få steder i Norge hvor xpole selges til en grei pris.. Bare søk på xpole på google. Den trenger du forøvrig ikke å feste i gulv og tak. :) Lykke til, og si ifra dersom du får tak i en!

PS: xpole er de som har fått best omtale, da peekaboo og my sexy pole har rykte på seg for å være svake og ikke egnet til å henge og svinge på...

• 2 uker senere...
Gjest Gjesten
Skrevet

Skal du ha ei stang som tåler at du svinger deg i den så vil jeg tro at det beste vil være å lage den sjøl! Få tak i et skikkelig stålrør som har passe lengde og få noen til å montere herligheten hvis du ikke er helt inne på slikt sjøl. Det bør gå fint med litt fintenking ser jeg for meg :-) Ikke vanskelig i det hele tatt, og du vil komme mye rimeligere unna det enn de andre prisene du opererer med her for "ferdige" varer som ikke tåler det de bør være beregnet for! Denne vil tåle det aller meste, men må naturligvis festes både i tak og gulv!

Lykke til!

Hilsen en mekaniker

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Det ligger en bra strippestang ute på qxl.no nå!

Dessverre en som helst skal hentes i Bergen, så du bør helst bo i nærheten. Men kan jo høre med selger om hun er villig til å sende om du betaler porto

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Klara_*
Skrevet

Jeg la inn et strippestang-tips i en annen tråd her nettopp og legger det likegodt inn her også!

For ordentlig strippestang som tåler alt: http://www.x-pole.co.uk/.

Dette er stanga som profesjonelle pole dancere også bruker, i undervisning, konkurranser etc. Disse er lagd spesifikt til pole dancing og til å tåle all verdens akrobatikk.

Vertical Leisure (som fører X-Pole) sender også til Norge. En av de flyttbare (portable) stengene som ikke krever borring i taket (man skrur den i spenn) koster rundt 2600,- inkl. frakt og toll. Og de sender den rett til postkontoret ditt. Super-enkelt!

Og stanga er absolutt verdt prisen. Jeg har en selv og elsker den! Jeg har til og med mannlige, robuste venner som har prøvd seg på den - og den sitter som støpt.

Gjest Frøken bibelstripp
Skrevet

Jeg gikk på kurs her http://www.sometimes.no/, og de selger også stenger. Vet ikke om det er en slik stang du vil ha da... Kurset er forresten til å anbefale sterkt!!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...