Gjest Snart 42 Skrevet 9. september 2008 #1 Del Skrevet 9. september 2008 Klokka på pcen går stadig 10-15 min. for sent. Jeg justerer og legger inn riktig tid, men så går det bare noen dager før den igjen er 10-15 min. på etterskudd. Utrolig irriterende. Er det noe å gjøre for å få den til å gå riktig hele tiden? Den er innstilt på automatisk justering for sommertid + at den skal synkronisere med time.windows.com. Er liksom ingen andre innstillinger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #2 Del Skrevet 9. september 2008 Klokka på pcen går stadig 10-15 min. for sent. Jeg justerer og legger inn riktig tid, men så går det bare noen dager før den igjen er 10-15 min. på etterskudd. Utrolig irriterende. Er det noe å gjøre for å få den til å gå riktig hele tiden? Den er innstilt på automatisk justering for sommertid + at den skal synkronisere med time.windows.com. Er liksom ingen andre innstillinger... Prøv å skru av synkroniseringen med time.windows.com. Kan hende det er en forsinkelse en plass som gjør at tiden blir feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snart 42 Skrevet 9. september 2008 #3 Del Skrevet 9. september 2008 Takk - det skal jeg prøve. Har samme synkronisering på de andre pc-ene mine og der går klokkene nøyaktig hele tiden, men det er uansett verd et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 9. september 2008 #4 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg hadde samme problem - det viste seg at noe inni pc-en (batteriet? som bl.a. holder rede på tiden mens dataen er avslått? noe sånt) holdt på å bli gåent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 9. september 2008 #5 Del Skrevet 9. september 2008 Ville begynt med å kutte ut synkroniseringsfunksjonen. Hvis klokken helt plutselig er veldig gal, men ikke endrer seg nevneverdig etter det hoppet så vil jeg tro det er synkronisering som tøyser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå