Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #21 Skrevet 13. juni 2003 Ok. Til de som ikke har hatt: Jeg har vært aktiv i 11 år, men fikk min første (med en mann) for 6 år siden... Mitt triks var å hjelpe til litt selv, slappe av (gi deg hen og nyt uhemmet, ikke tenk på å komme) og ikke være flau. Det er håp for alle!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #22 Skrevet 13. juni 2003 So what?? Er det virkelig noe å trakte etter? Selv får jeg veldig lett flere orgasmer og gutta blir SÅ forundret.... Men ser jeg noe mere til de??? NO!! k32
Gjest Kinga Skrevet 13. juni 2003 #23 Skrevet 13. juni 2003 k32: Er orgasmen bare til ære for guttene da? Jeg må ærlig talt innrømme at jeg tror den som nyter mest av mine orgasmer er meg selv Vibeke
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #24 Skrevet 13. juni 2003 So what?? Er det virkelig noe å trakte etter? Selv får jeg veldig lett flere orgasmer og gutta blir SÅ forundret.... Men ser jeg noe mere til de??? NO!! k32 Det er vel godt selv om de ikke kommer tilbake? Men kanskje du bør vente litt lenger før du har sex?
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #26 Skrevet 13. juni 2003 k32: Er orgasmen bare til ære for guttene da? Jeg må ærlig talt innrømme at jeg tror den som nyter mest av mine orgasmer er meg selv Vibeke Nei ,jeg er nok ikke så "flink" at jeg hverken gidder eller orker å skape meg til for gutta.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #27 Skrevet 13. juni 2003 Det er vel godt selv om de ikke kommer tilbake? Men kanskje du bør vente litt lenger før du har sex? Ja, noen "tiltrekningskraft" er det iallefall ikke....så de kan ta det helt med ro de som ikke får orgasme også.. k32
Gjest Kinga Skrevet 13. juni 2003 #28 Skrevet 13. juni 2003 k32: Jeg mener at det helt opplagt er en fordel å ikke tenke på å skape seg til for gutta - og at dette øker sjansene for i det hele tatt å oppleve en orgasme mens man har sex med andre enn seg selv. Så i selskap med andre i denne tråden som ikke har opplevd orgasme i det hele tatt, kan du jo anse deg selv som heldig, og kanskje som et eksempel til etterfølgelse. (Uten at jeg prøver å bagatellisere dine problemer(?) med gutter du ikke ser noe mer til). Vibeke
Gjest Tiit Skrevet 13. juni 2003 #29 Skrevet 13. juni 2003 Jeg tror den beste måten å få god sex på er å være trygg og kjent med partneren sin slik at man kan slippe alle hemninger og gi seg helt hen. Det er jo en fordel at HAN er god også da... og kjenner meg og mine behov. God sex er både kroppslig nytelse, og også en dyp samhørighet og forståelse med partner. Jeg kan ikke forstå at man kan oppnå dette med tilfeldige ons. De som baserer seg på tilfeldige opplegg og partnere tror jeg ødelegger mye for seg selv.
Gjest Kinga Skrevet 13. juni 2003 #30 Skrevet 13. juni 2003 Men Tiit, kanskje man må ha opplevd etpar ONS for å virkelig kunne sette pris på akkurat det du nevner med samhørighet, trygghet og kjennskap til sin partner? Vibeke
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #31 Skrevet 13. juni 2003 Men Tiit, kanskje man må ha opplevd etpar ONS for å virkelig kunne sette pris på akkurat det du nevner med samhørighet, trygghet og kjennskap til sin partner? Vibeke Kloke ord. Ikke en nødvendighet, men heller ikke en ulempe tror jeg. Selv har jeg hatt min del av ONS'er, og ville ikke hatt dem om jeg ikke hadde lyst der og da. Men ingen kan måle seg med Mannen!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #32 Skrevet 13. juni 2003 Jeg tror den beste måten å få god sex på er å være trygg og kjent med partneren sin slik at man kan slippe alle hemninger og gi seg helt hen. Det er jo en fordel at HAN er god også da... og kjenner meg og mine behov. God sex er både kroppslig nytelse, og også en dyp samhørighet og forståelse med partner. Jeg kan ikke forstå at man kan oppnå dette med tilfeldige ons. De som baserer seg på tilfeldige opplegg og partnere tror jeg ødelegger mye for seg selv. Vel. jeg er trygg på meg selv, kjenner min egen kropp og får også lett orgasme ved ons. Jeg baserer meg ikke på tilfeldige partnere, og jeg får ikke skamfølelse...selv om noen sikkert synes jeg burde fått det. Er det kanskje noen orgasmer som er mere "ærefulle" enn andre? Synes man er ganske fordomsfull om man liksom skal belære andre hva "god sex" er. k32
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #33 Skrevet 13. juni 2003 Vel. jeg er trygg på meg selv, kjenner min egen kropp og får også lett orgasme ved ons. Jeg baserer meg ikke på tilfeldige partnere, og jeg får ikke skamfølelse...selv om noen sikkert synes jeg burde fått det. Er det kanskje noen orgasmer som er mere "ærefulle" enn andre? Synes man er ganske fordomsfull om man liksom skal belære andre hva "god sex" er. k32 Har også venninder som alltid får orgasme. Ikke tilfeldige pertnere? synes du sa at de aldri kom tilbake. Tror svaret hennes var ment til hun som ikke fikk orgasme?
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #34 Skrevet 13. juni 2003 Har også venninder som alltid får orgasme. Ikke tilfeldige pertnere? synes du sa at de aldri kom tilbake. Tror svaret hennes var ment til hun som ikke fikk orgasme? Men jeg BASERER ikke mitt liv på tilfeldige sexpartnere. Trakk det bare fram for å illustrere at det å få orgasme ikke alltid er av det gode heller... Har tross alt hatt fast partner også. Beklager om jeg svarte da..men syntest kanskje dere kunne trenge å høre min erfaring også. k32
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #35 Skrevet 13. juni 2003 Beklager om jeg svarte da..men syntest kanskje dere kunne trenge å høre min erfaring også. Er vel bare bra at du svarte?? Alle som har noe saklig å si kan jo tilføre et tema noe. Skjønner at ikke orgasme løser "manneproblemer", men skjønner ikke hvordan orgasmer i seg selv kan være negativt for deg.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #36 Skrevet 13. juni 2003 Er vel bare bra at du svarte?? Alle som har noe saklig å si kan jo tilføre et tema noe. Skjønner at ikke orgasme løser "manneproblemer", men skjønner ikke hvordan orgasmer i seg selv kan være negativt for deg. Det er da ikke noe negativt med det å få orgasme. Og noen mann trenger ikke jeg altså... Jeg er bare så drita lei disse kvinnfolka som "skryter" av hvor mange orgasmer de får.. og utifra hvilke forutsetninger. k32
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #37 Skrevet 13. juni 2003 skryter og skryter, beklager at jeg ikke er muslim elle rundertrykt på noen anna måte.. ORGASME FÅR JEG
Gjest Poirot Skrevet 14. juni 2003 #38 Skrevet 14. juni 2003 skryter og skryter, beklager at jeg ikke er muslim elle rundertrykt på noen anna måte.. ORGASME FÅR JEG Noe så tåpelig. Man kan vel få orgasme uavhengig religion!!!! Og det er plenty av damer som ikke får, selv om de har det helt bra.
Gjest Kinga Skrevet 14. juni 2003 #39 Skrevet 14. juni 2003 Noe så tåpelig. Man kan vel få orgasme uavhengig religion!!!! Og det er plenty av damer som ikke får, selv om de har det helt bra. ..og det var kloke ord fra Donpedro! Vibeke
Gjest Tiit Skrevet 14. juni 2003 #40 Skrevet 14. juni 2003 Ja. Jeg mener ikke å belære noen om god sex, om noen har oppfattet det slik. Trodde de fleste her inne skriver ut fra sine egne erfaringer og oppfatninger, og det er det jeg også gjør. Jeg har ikke hatt tilfeldige ons. men er fullt ut istand til å sette pris på trygghet, samhørighet og deilig sex med min mann. Så ons. er ikke noen forutsetning for å kunne sette pris på det, slik jeg erfarer det. Jeg skrev at jeg tror mange som baserer seg på ons. ødelegger mye for seg selv. Det er jo min tro, ut fra det en ser, hører og blir fortalt. Tror at en del av de som har mange slike, blir vant til en slik form for sex, og at et fast forhold som varer over tid, med samme partner, kan fortone seg som kjedelig og lite nytt. Man har erfart stor variasjon og spenning i forhold til ulike partnere, og klarer kanskje ikke i så stor grad å slå seg til ro med en partner. Jeg vet at noen opplever det slik etter ei stund, men mener ikke å si at det gjelder alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå