Gå til innhold

Mange, mange, mange orgasmer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter som årene går bli sexen med min kjære bedre og bedre. Vi har laaaaaang sex, og jeg føler meg så bortskjemt....! Oppvartning av første klasse! Og så får jeg så utrolig mye orgasme, som blir kraftigere og kraftigere for hver gang. Jeg lurer rett og slett på om det er normalt!?! Er det andre som har orgasme 10-12 ganger ved "vanlige" samleier, eller kontinueelig orgasme (som jeg får ved bruk av vibrator). Hadde det ikke sånn til å begynne med i forholdet. Nå har vi blitt flinkere(!), mer atletiske, mer oppfinnsomme, ja rett og slett kåtere.... Dette er faktisk ikke noe jeg snakker med venninner eller søstre om, så nå benytter jeg anledningen til å spørre dere. Er det vanlig å ha så mange/mye orgasmer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kinga
Skrevet

Hva mener du med kontinuerlig orgasme, Tiit? Kvalifiserer over 20 sekunder???

Angående flere orgasmer under vanlig samleie: Ja, jeg er heldig, jeg også :D

Vibeke

Gjest glamourgirl
Skrevet

Heldiggrisen!

Men, ja jeg har også hatt det sånn, eller har det sånn, når jeg har sex.

Skrevet

Lucky U! :D Jeg har også mange, mange orgasmer etter hverandre - hadde ikke det før. Tror gjerne det henger sammen med at man blir flinkere til å vite og vise hva man vil og ikke vil, samt at når man blir tryggere på seg selv og partneren slipper man seg mer løs.

Skrevet

Ikke så mange kanskje, men mange nok ja... blir så glad og blid og fornøyd og er så glad i kjæresten min etterpå :rodme:

Tror det har med trygghet, modenhet og erfarenhet (for begge parter) og er takknemmelig for at jeg statistisk sett har enda noen år til toppen (kvinner er på lyst-toppen rundt 35!) :ler:

Suz :wink:

Skrevet

Ja, det er deilig, ikke sant? Vibeke med kontinueelig mener jeg over laaaang tid, kanskje 5 min. kanskje 15 min. kanskje enda lenger... Det er litt vilt da.. synes jeg. En ny oppdagelse da vibben kom inn i vårt liv.. hm anbefales.

Gjest Kinga
Skrevet

Åh steike, Tiit!

Her har jeg telt og telt under orgasmer, tusen og en tusen og to tusen og tre (bare sjekk navlen min) - og var så fornøyd etter å ha kommet over 20 sekunder.

*føle seg som en komplett amatør*

Fader, nå må jeg finne frem vibratoren min!!!

Vibeke

Skrevet

Orgasmekonkurranse på gang?

Melder meg ut med en gang jeg :ler:

Gjest GjestBaardsen
Skrevet

Ei jeg var sammen med en gang hadde det slik. Har prøvd å si dette før her inne på KG, men ble bare hetset vekk av noen frigide rødstrømper. Ihvertfall kunne hun komme gang på gang i kanskje ett minutt eller to. Og - etter noen minutters rolig "samkvem" var det på'n igjen. Hun hadde forøvrig aldri hatt vaginal orgasme før. Så det er tydelig at ting kan forandre seg med riktig partner.

Gjest gjest1
Skrevet
Ei jeg var sammen med en gang hadde det slik. Har prøvd å si dette før her inne på KG' date=' men ble bare hetset vekk av noen frigide rødstrømper. Ihvertfall kunne hun komme gang på gang i kanskje ett minutt eller to. Og - etter noen minutters rolig "samkvem" var det på'n igjen. Hun hadde forøvrig aldri hatt vaginal orgasme før. Så det er tydelig at ting kan forandre seg med riktig partner.[/quote']

Hahaha - Gjest, det husker jeg. Jentene her inne er'kke helt gode vet du. Og det hender de motsier seg selv litt, det kommer an på hvem de "snakker" med, og hva de forsvarer...... hihihi :ler:

Skrevet
med kontinueelig mener jeg over laaaang tid' date=' kanskje 5 min. kanskje 15 min. kanskje enda lenger.[/quote']

Tenk om jeg skulle kauke som jeg gjør i 5-15 min. Hadde nok fått høre det i nabolaget, ja.

Like greit at jeg kommer kjapt og intensivt.

Skrevet

Aldri fått orgasme jeg-enda.Høres heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerligt ut

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke fått en eneste en orgasme med kjæresten min!!

Vi har vært sammen i 1 1/2 år nå og har helt super sex. Han prøver, men han mister tålmodigheten etter 15 minutter uten noe tegn til orgasme..

Jeg får det heller ikke til alene.. må bruke vibratoren på full guffe!

Blir det bedre med årene??

Jeg er 25

Gjest salma
Skrevet

Kanskje du er for anspent? Hvis man bare ligger og venter på orgasmen, kommer den i hvert fall ikke!

Prøv å slappe av, og be kjæresten din dempe forventningene. Og bruk tid på forspill, og stimuler klitoris.

Det er sikkert ikke uvanlig å ikke ha opplevd orgasme som 25-åring. Det er en læringssak, vet du :wink:

Skrevet

Det blir bedre med årene *trøste*

Men hvorfor ikke få kjæresten din til å bruke vibratoren på deg? Eller å bruke ( :ler::ler::ler: ) både ham og vibratoren samtidig? Det er godt det!!!!!

Suz :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jenter er heldige som kan få flere orgasmer uten noe særlig pause :D På den måten er det dritt å være gutt. Samboen fikk 11 orgasmer en gang vi skulle teste hvor langt vi kunne strekke det, men da var hu sliten gitt *LOL* Men normalt blir det 2-3.

Lurer på en ting, hvorfor må jenter "bråke" så mye nå det går?

Gjest Poirot
Skrevet

I naturfagen i 1. gym lærte vi mye om orgasme (!!)

Jenter kan få serieorgasmer, gutter kan ikke. Dette skyldes at mange jenter ikke "stuper ned i kjellern" etter en orgasme, men raskt kan klatre til topps igjen, flere ganger. Men så tar det oftere lengre tid å komme til toppen in th efirt place.

Sånn generelt.

Skrevet

Aldri hatt noen orgasme i det hele tatt jeg :roll: Men jeg er (nesten) fornøyd allikevel. Venter i spenning...

Gjest Anonymous
Skrevet
Lurer på en ting, hvorfor må jenter "bråke" så mye nå det går?

Vi "må" ikke, men vi gjør det... eller ikke...

Gjest Kinga
Skrevet

Donpedro:

Derom strides de lærde!

Forskere er i tvil både om kvinner i det hele tatt kan oppleve serieorgasmer, og om mannen kan oppleve det; det finnes definitivt menn som kan få flere orgasmer etter hverandre uten å miste ereksjonen.

Ble vi klokere nå? Neppe :ler:

Alt forskere forsker på... Jeg på min side har planer om å legge ut en høyst vitenskapelig tråd som omhandler lengden på orgasmer og hvordan få de lengst mulig. I mellomtiden samler jeg relevant data her på KG og skifter batterier over en lav sko i vibratoren min.

Vibeke :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...