Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hei ! Sikker et dumt spørsmål, men det ble så vanskelig når avgjørelsen må taes og jeg sitter her alene (som vanlig). Er det vanlig at man skriver en hilsen/beskjed på konfirmasjonskaken ? Eventuelt hva skriver man ? "Gratulere med dagen XXX ?" "Lykke til framover XXX ?" "XXX sin konfirmasjon 2008 ?" Setter pris på om noen har noen inspill ? Det er en gutt som står til konfirmasjon.
Gjest Raptuza Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Kjente nokon som brukte berre "Bjartes dag".
Brunhilde Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg bakte kaken selv, og hadde fotografi av konfirmanten som var trykket på sukkerpapir, navn og dato. Fint og enkelt.
Alison Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Jeg har fundert på det samme, men det endte opp med "Til lykke med konfirmasjonsdagen xxx" + datoen.
Idnar Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Jeg har laget mangen konfirmasjonskaker. Vanlig tekst: -Konfirmanten xxx og dato -Gratulerer med konfirmasjonsdagen (med og uten navn) -Gratulerer med dagen xxx Jeg synes "Bjartes dag" som var nevnt var fint!! Det er mangen som bruker bilde av konfirmanten. Er det kirkekonfrimasjon kan det være fint med tegning av feks. kirke, eller bibel og lys osv.. Men det kan være like fint med en "ren og enkel" kake med tekst og roser og kanskje en liten og enkel bård Lykke til!!!!!!
Helen Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 På min datters konfirmasjonskake sto det: Tillykke med dagen og fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå