Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. juni 2003 #1 Del Skrevet 5. juni 2003 Er den ikke fin?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 5. juni 2003 #2 Del Skrevet 5. juni 2003 keanu reeves? jaja er pen jente du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 5. juni 2003 #3 Del Skrevet 5. juni 2003 Reeves? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #4 Del Skrevet 5. juni 2003 Åhh ja, gjett'a! Syns Keanu Reeves er så skjønn jeg :D :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juni 2003 #5 Del Skrevet 6. juni 2003 Mmmm... Fiiinn... *sikle* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 6. juni 2003 #6 Del Skrevet 6. juni 2003 Likte han før, men synes han har mistet mye sjarm......sorry katta... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 6. juni 2003 #7 Del Skrevet 6. juni 2003 Har likt Keanu Reeves siden jeg så Speed jeg. Han er bare lekker :D Han er visst halvt eller kvart asiatisk. Og noe annet spennende blandet blod også. Han mistet nylig dattern sin.. Stakkas, lille babyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. juni 2003 #8 Del Skrevet 6. juni 2003 Mzfire: Moren er engelsk, faren er halvt kinesisk og halvt hawaii'isk eller hva det nå heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. juni 2003 #9 Del Skrevet 6. juni 2003 *slurp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. juni 2003 #10 Del Skrevet 6. juni 2003 *slurp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juni 2003 #11 Del Skrevet 6. juni 2003 Dobbeltslurp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå