Gå til innhold

Prison break sesong 4 *SPOILER*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har sett de første tre episodene som er vist på amerikansk tv? Hva syns dere?

Jeg er bare så glad for at Sara er tilbake, og jeg syns det så langt ser mye bedre ut enn sesong 3, som bare var kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett to. Og hva er det med Michael? Har han blitt narkoman??

Skrevet
Jeg har sett to. Og hva er det med Michael? Har han blitt narkoman??

Narkoman? :klø: Fordi han blødde? Jeg tipper heller en mystisk sykdom.

Jeg har sett episoder, og det var gøy. Mye bedre enn forrige sesong, ja.

Skrevet
Narkoman? :klø: Fordi han blødde? Jeg tipper heller en mystisk sykdom.

Jeg har sett episoder, og det var gøy. Mye bedre enn forrige sesong, ja.

Ja, og det at han holdt seg fast i vasken og at det svimla for han rett før. Tenkte kanskje han hadde sniffa noe jeg da. Men sykdom kan det jo og være, har vel "svimla" for han før og.

Skrevet
Ja, og det at han holdt seg fast i vasken og at det svimla for han rett før. Tenkte kanskje han hadde sniffa noe jeg da. Men sykdom kan det jo og være, har vel "svimla" for han før og.

Men han så temmelig forundra ut selv da han begynte å blø neseblod da. Syns uansett det ville vært en merkelig vending om de gjorde han til narkoman.

Skrevet
Men han så temmelig forundra ut selv da han begynte å blø neseblod da. Syns uansett det ville vært en merkelig vending om de gjorde han til narkoman.

Sant, og så virker han ikke spesielt rusa heller da... Kommer litt an på hvordan syk han er, om han da er syk. Men det er nok ingen forkjølelse akkurat, så sånn sett er det verre enn om at han skal være narkoman.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...