Gjest amobil Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hei alle sammen! Ville bare sende inn et tips om en side jeg kom over her en dag: www.gratisdeal.com Her finner dere masse gratis ting, alt fra undertøy til tannbleking. Man får prøve gratis, så er det bare å huske å avbestille videre forsendelser når pakken kommer i posten. God "gratis shopping"!!
Gjest Kvinneguden1 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 www.gratisdeal.com Slenger inn en link jeg
mia83 Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Sjekk ut denne siden også: Gjerrigknark Har benyttet meg av mange av de gratis vareprøvene f.eks.. kjekt
Gjest Gjest_Bella_* Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Digger www.gratisdeal.com! Fått masse ting og tang uten å betale en krone for det!
Gjest B.u.l.l.s.h.i.t. Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Gratisdeal my ass! Dette er en fiktiv side som utgir seg for å samle alle slags konkurranser og giveaways på nettet. I realiteten er det kun en hookup-side for Bonnier Publications AS. Alle konkurransene er nærmest like i utforming. Så dette er ikke en side som legger noen effort i å samle noe annet enn det de selv produserer av reklame.
Gjest B.u.l.l.s.h.i.t. Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 ... og jeg glemte å nevne at alle innleggene i denne tråden som er lagt ut av en eller annen "gjest" med varierende navn - er postet av en som er ansatt i denne spambusinessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå