Gå til innhold

Hjelp! Utsolgt for Decleor-kremen min på Strawberrynet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er STOR fan av Decleor-produktene, og har nå funnet en fuktighetskrem som passer perfekt til huden min. Den heter egentlig Hydra Floral Hydrating Fresh Emulsion, men den har vel gått ut av produksjon nå for en stund siden og blitt erstattet med Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream (puh)!

Jeg skulle bestille på Strawberrynet nå, men den er ikke der! Er det noen av dere som pleier å bestille denne fra andre, rimelige sider? Strawberrynet har jo ikke porto, og jeg tror jeg har pleid å betale ca 190 kroner for kremen.

Kjempetakknemlig for svar, for tuben min er snart tom! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er STOR fan av Decleor-produktene, og har nå funnet en fuktighetskrem som passer perfekt til huden min. Den heter egentlig Hydra Floral Hydrating Fresh Emulsion, men den har vel gått ut av produksjon nå for en stund siden og blitt erstattet med Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream (puh)!

Jeg skulle bestille på Strawberrynet nå, men den er ikke der! Er det noen av dere som pleier å bestille denne fra andre, rimelige sider? Strawberrynet har jo ikke porto, og jeg tror jeg har pleid å betale ca 190 kroner for kremen.

Kjempetakknemlig for svar, for tuben min er snart tom! :)

Heia kjøp på ebay der får du den sikkert enda billigere.Jeg handla på SN før men Ebay var billigre så jeg handler kun der nå.Håper du finner den.Hvis ikke er der jo nok av norske sider som selger,bare å søke men de har vel ikke slik ordning som Sn.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg har lett litt på ebay for deg, og den billigste jeg fant var denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...