Gjest Gutt21 Skrevet 7. juni 2003 #21 Del Skrevet 7. juni 2003 Har også hørt at store pupper ikke er like følsomme som de litt mindre.. Er det noe i dette mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. juni 2003 #22 Del Skrevet 7. juni 2003 Gutt21. Nei, det har ingenting med saken å gjøre. Hvor hører du alt du kommer med på forumet egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt21 Skrevet 7. juni 2003 #23 Del Skrevet 7. juni 2003 Gutt21. Nei, det har ingenting med saken å gjøre. Hvor hører du alt du kommer med på forumet egentlig? Jeg har en rar stemme oppi huet som forteller meg disse tingene. Neida.. Det første med "linken" har jeg hørt mange steder uten at jeg husker akkurat hvor.. Det siste er jeg, når jeg tenker meg om, ganske sikker på at jeg har lest i en annen diskusjon på nettopp dette forumet (uten at jeg husker hvem som påsto det). Så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. juni 2003 #24 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg har en rar stemme oppi huet som forteller meg disse tingene. Neida.. Det første med "linken" har jeg hørt mange steder uten at jeg husker akkurat hvor.. Det siste er jeg, når jeg tenker meg om, ganske sikker på at jeg har lest i en annen diskusjon på nettopp dette forumet (uten at jeg husker hvem som påsto det). Så! Jeg mente da ikke å være frekk, jeg var bare nysgjerrig. Så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. juni 2003 #25 Del Skrevet 7. juni 2003 Har også hørt at store pupper ikke er like følsomme som de litt mindre.. Er det noe i dette mon tro? Nei, det er defionitivt ikke noe i dette. Vi med store har da nerver i kroppen vi også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt21 Skrevet 7. juni 2003 #26 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg mente da ikke å være frekk, jeg var bare nysgjerrig. Så! Å jaså? Du er fascinert av min tilsynelatende grenseløse visdom? Når vi først snakker om pupper; jeg har egentlig aldri skjønt hva bh'er egentlig er til.. Har de en ren "kosmetisk" funksjon, dvs. løfte opp pupper som som henger litt, bare sånn for å "lure" andre? Eller er det noen mer "ergonomiske" grunner til å bruke dem? Flabber de rett og slett så mye rundt at man må holde dem rolig med et eller annet? All of the above? *klør seg i hodet* Og hva er vitsen med a-kopp bh? er ikke a-kopp-pupper såpass små at de hverken henger eller spretter rundt? Tenker jeg avslørte et lite hull i den grenseløse visdommen min nå.. Men jeg lurer faktisk litt på dette :oops: <-- meg Er ikke meningen å spore av tråden her.. bare gi meg et kort og presist svar så er jeg fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. juni 2003 #27 Del Skrevet 7. juni 2003 Små pupper kan også bli hengete med tiden, pluss kan få de til å virke større. Store pupper kan veie flere kilo, og trenger et løft for å spare rygg og skuldre, samt unngå henging og slengig. Fyll 2 brødposer med 2 l vann hver og heng de i et tau rundt nakken. Prøv og løp og gå litt rundt... Behagelig? Nei... Også ser det litt finere ut, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt21 Skrevet 7. juni 2003 #28 Del Skrevet 7. juni 2003 Aha.. Takk! Ser ut som bh'ens funksjon er alle de tingene jeg foreslo.. Da var jeg ikke så dum allikevel, da.. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2003 #29 Del Skrevet 8. juni 2003 Store pupper kan veie flere kilo' date=' og trenger et løft for å spare rygg og skuldre, samt unngå henging og slengig. Fyll 2 brødposer med 2 l vann hver og heng de i et tau rundt nakken. Prøv og løp og gå litt rundt... Behagelig? Nei...[/quote'] Kjempe bra forslag Donpedro!!!! Hadde alle mannfolk gjort det en gang, så tror jeg vi med store pupper sikkert hadde fått myyyye sympati. Nytt yrke: Puppeløfter: En (mannlig?) person som går rett bak en storbrystet kvinne og holder oppe puppene hennes som avlastning..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt21 Skrevet 9. juni 2003 #30 Del Skrevet 9. juni 2003 Nytt yrke: Puppeløfter: En (mannlig?) person som går rett bak en storbrystet kvinne og holder oppe puppene hennes som avlastning..... Du skal ikke se bort i fra at det hadde vært en del søkere til disse stillingene Ser for meg en ny linje på videregående skole.. Brysthold grunnfag osv. Men noe status-yrke hadde det vel neppe blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå