Gå til innhold

Pupper...

Barbie

Anbefalte innlegg

Hører at det er flere som liker og bli tatt på puppene av kjæresten.

Er det bare jeg som ikke bryr meg noe om det? :o

Hvis vi skal ha sex,så kan han like godt stryke meg bak på leggen...!

Det er akkuratt like lite opphissende! :sjokk:

Har aldri fått sexuelle følelser ved å bli tatt på brystene,og nå begynner jeg å lure på om jeg er den ENESTE?? :o

Det er flere andre steder jeg heller ønsker og bli kjælt med,pupper er liksom ikke min greie. :-?

Hva synes dere andre?

Er puppekos et "Must" for dere?

Barbie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får heller ikke den helt store tenningen når han tar meg på puppene....men det gjør tydeligvis han. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Hm.. bare så det er sagt så vil jeg ha en kjærste som liker puppekos..  :roll:

Husk å spørre om det når du treffer drømmedama da. Hvis ikke er det bare å kaste henne på sjøen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt21

Forresten, jeg har hørt at det er en direkte "link" mellom klitoris og puppene (brystvortene?) Og at det ernoe av grunnen til at det er viktig for mange jenter (blir tent osv)

Kanskje noen av dere har defekte pupper-til-klitoris-linker! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt21

Husk å spørre om det når du treffer drømmedama da. Hvis ikke er det bare å kaste henne på sjøen.. :ler:

Ja, erru gæern? Samler da ikke på hva som helst!

Neida, men jeg synes jo det høres mye koseligere ut hvis hun liker det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ha puppe kos! jeg har vel som gutt 21 sier en direkte link mellom puppene og underlivet. når noen napper/gnir /klyper i brystvortene..blir jeg kåt med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

For meg er puppekos kjempeviktig! Og jeg blir også kåt av og tungeleke med hans brystvorter. Jeg har også den linken som har blitt nevnt her, og kan få orgasme av puppekos, mmmmm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbie... kanskje linken mellom brystvortene og klitten forsvant når du fikk ballongpypper?? :tunge1:

Min link er intakt, og det er viktig med puppekos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her Barbie. Puppene mine er såvisst ingen erogen sone slik som det ofte henvises til, litt kjipt :-?

Etter at jeg sa dette til samboer sluttet han helt å ta på dem. "Du kjenner jo ingenting likevel" :-? Ble litt snurt jeg og sa til han hva jeg synes om den saken, endte med at jeg hadde to hender på puppene mine konstant i to dager :ler: Måtte da fint forklare han at der finnes da en ting midt imellom :oops:

Skal litt til for å gjøre meg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo litt gøy da puppene svarer på behandlingen og brystvortene står som to illsinte rottekuker :o (ok - kanskje ikke verdens mest romantiske beskrivelse, men et ganske artig uttrykk)

NS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...