FoxyFish Skrevet 10. september 2008 #21 Skrevet 10. september 2008 Jeg barberer bort det meste - synes det er mest behagelig
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 10. september 2008 #22 Skrevet 10. september 2008 Har aldri fjernet et hårstå fra kroppen, unntatt i ansiktet og på hodet. Kommer aldri til å gjøre det. Og pussig nok, det blir litt pulings på meg.....
Gjest Gjest_London_* Skrevet 10. september 2008 #23 Skrevet 10. september 2008 Jeg barberer ballene glatte, rumpa er helt glatt av seg selv, jeg barberer helt glatt i rumpesprekken. Har forøvrig tredagers, da jeg er blond farger jeg småstussene helt svarte, det blir tøft og dama liker det. Hun har stripe, men av og til helt glatt, helt glatt på damer er det aller deiligste synes nå jeg da, er gal etter å slikke...
etaeb Skrevet 10. september 2008 #24 Skrevet 10. september 2008 (endret) Glattbarbert er digg! Endret 10. september 2008 av etaeb
Gjest Gjest_dame_* Skrevet 10. september 2008 #25 Skrevet 10. september 2008 nedentil ? Hvorfor / eller hvorfor ikke ? Liker du glattbarbert eller masse skog ? Nei. Hvorfor skal jeg det? Er født slik, og liker meg slik jeg er. For å sette et mer riktig veid spørsmål om jeg liker glattbarberte "barn" eller masse skog, så liker jeg masse skog. Men jeg må si jeg aldri har sett skog på mennesker. Jeg har stort sett bare hatt sex med mennesker med hår (svært få ganger noen som er helt glattbarbert) og jeg har aldri fått hår i maten, og jeg har heller aldri brekt meg av å se eller kjenne kjønnshår. Hverken på meg selv eller andre. OT: Man kan ikke si ja jeg glattbarberer, men har en liten stripe. Har man en stripe er man ikke glattbarbert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå