Chianty Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 nedentil ? Hvorfor / eller hvorfor ikke ? Liker du glattbarbert eller masse skog ?
Gregers Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 nedentil ? Hvorfor / eller hvorfor ikke ? Liker du glattbarbert eller masse skog ? ---------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg gidder ikke å barbere meg. Jeg er en fyr, så om jeg stusser meg litt får det holde lenge. Er imidlertid ikke dama glattbarbert tar jeg på meg buksa igjen på flyvende flekken, eller jeg barberer henne som en del av forspillet!
Gjest Naria Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg barberer meg. Sparer litt på venusberget, men resten er glatt. Føler meg mest vel med barbert underliv.
Silli Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 jeg baberer meg. typen gjør ikke, men stusser seg. det holer, selv er jeg ikke allti glattbabert heller, det bryr ikke typen seg om
Einar Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Friserer meg godt. Noen ganger helt barbert på pungen. Kommer litt an på partneren. Foretrekker litt godt friserte damer. Oral blir en skikkelig høydare da... :-)) Veldig mye busk blir i meste laget hvis vi har oralsex. Og det har vi jo... :-)
Fluffie Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Trimmer naar jeg foeler for det. Gaar ikke glattbarbert. Kjaeresten min bryr seg ikke om at jeg har haar. Han barberer seg naa og da naar jeg ber han om det.
Gjest *Ulla* Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Jeg bareberer alt bortsett fra en tynn stripe. Synes det er både penest og mest behagelig. Samboeren min barberer også, pungen helt glatt og trimmer litt rundt. Vi er veldig samstemte når det gjelder hva vi liker på det området.
Gjest Gjest_Ola_* Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Ikke barbering her i gården. Liker en sexy trekant på dama også.
Caramela Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Raka vegen.. Som regel barberer jeg bort alt, noen ganger har jeg kun en liten stripe. Men nei, noe buskas er ubehagelig og ulekkert spør du meg. Typen barberer ballene og stusser ellers, helt perfekt etter mitt skjønn
Gjest Eurodice Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 ---------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg gidder ikke å barbere meg. Jeg er en fyr, så om jeg stusser meg litt får det holde lenge. Er imidlertid ikke dama glattbarbert tar jeg på meg buksa igjen på flyvende flekken, eller jeg barberer henne som en del av forspillet! Fy fader, at det går an å være så egoistisk! Jeg er jamen glad for at jeg aldri har truffet noen som deg
etaeb Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Jeg er alltid glattbarbert,sparer bare en liten stripe. Syns det er penest og mest behagelig sånn. Typen barberer av og til pungen. På kuken har han jo ikke hår og det er jo den jeg smatter på,hehe.
Gjest Lancelotte Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 Barberer alt! Synes det er ekkelt med hår. Liker best om mannen barberer seg også, men det er ikke så farlig.
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 Trimmer og stusser rundt rota, barberer pungen helt glatt - og da forventer jeg at den får sin fortjente oppmerksomhet.........og det skjer som regel
Gjest Gjest_Butterfly_* Skrevet 9. september 2008 #14 Skrevet 9. september 2008 Trimmer og stusser rundt rota, barberer pungen helt glatt - og da forventer jeg at den får sin fortjente oppmerksomhet.........og det skjer som regel Jeg har noe hår oppover stammen faktisk halvvegs opp, så jeg fjerner derfor dette fra rota og opp. Jeg tar også og barberer vekk de lange pistrete hårene på pungen. Håret rundt pungen og over stammen lar jeg være. Jeg synes dette er greit uten at det blir for femi og jeg har ikke fått noen klager fra dama. Hun elsker å leke med utstyret mitt og da kan jeg jo ikke klage! Jeg synes også utstyret kjennes mer følsomt ut uten hår, spesielt pungen, noe som øker nytelsen. For ikke å glemme det visuelle så ser det også "pent og ryddig ut"... Ellers så foretrekker jeg at dama er helt glattbarbert... BF
Gjest virvelvind Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 ---------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg gidder ikke å barbere meg. Jeg er en fyr, så om jeg stusser meg litt får det holde lenge. Er imidlertid ikke dama glattbarbert tar jeg på meg buksa igjen på flyvende flekken, eller jeg barberer henne som en del av forspillet! Så utrolig egoistisk, vet du hva.. Jeg barberer meg fordi det føles best rett og slett, men også fordi jeg ikke liker hår i maten selv og derfor tviler på at andre gjør det.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 Jeg barberer pung og trimmer resten. Liker best at damene tar vekk det utenfor bikinilinjen sånn at det blir igjen en deilig trekant.
Gjest Gjest_Ole_* Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Just the way i was born Exept the size off course
Chianty Skrevet 10. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 10. september 2008 ---------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg gidder ikke å barbere meg. Jeg er en fyr, så om jeg stusser meg litt får det holde lenge. Er imidlertid ikke dama glattbarbert tar jeg på meg buksa igjen på flyvende flekken, eller jeg barberer henne som en del av forspillet! hvorfor ikke la hun barbere deg ,som en annen side av forspillet? ikke noe som er kvalmere enn å ta en BJ med masse hår ... usjj
Einar Skrevet 10. september 2008 #19 Skrevet 10. september 2008 hvorfor ikke la hun barbere deg ,som en annen side av forspillet? ikke noe som er kvalmere enn å ta en BJ med masse hår ... usjj Veldig godt forslag! Testet... Ble morsomt, spennende og godt...
Chianty Skrevet 10. september 2008 Forfatter #20 Skrevet 10. september 2008 Veldig godt forslag! Testet... Ble morsomt, spennende og godt... godt forslag ja..klart det .. testet selv.. mmmmm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå