Gå til innhold

I morgen kan jorda gå under

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysikere ved CERN i Sveits skal prøve å fremstille et kunstig svart hull. Siden vi ikke vet noe om svarte hulls fysiske egenskaper, kan alt komme ut av kontroll og hele vårt solsystem bli slukt av dette. La oss inderlig håpe at det ikke skjer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det får jeg virkelig håpe skjer. For da har jeg en god grunn til og ikke gå på jobb.

men jeg trodde det var mer vanlig i USA og drive på med idiotisk skremsel propaganda.

Skrevet

Jeg foreslåt at ts gir bort alle eiendelene og pengene sine, bare for å være på den sikre siden. Selv om ingen kan bruke dem , har han hvertfall gjort en god handling.

Skrevet

Ta det helt med ro. Du kan fint rekke å dø av en hel del andre ting før de fyrer opp Collider'n.

Skrevet
Fysikere ved CERN i Sveits skal prøve å fremstille et kunstig svart hull. Siden vi ikke vet noe om svarte hulls fysiske egenskaper, kan alt komme ut av kontroll og hele vårt solsystem bli slukt av dette. La oss inderlig håpe at det ikke skjer.

Det er ikke riktig at de prøver å fremstille et svart hull. Hverken et kunstig eller et ekte.

Skrevet

Det er ikke riktig at de prøver å fremstille et svart hull. Hverken et kunstig eller et ekte.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Vel, populærvitenskapelig forklart da. Ordlegger meg på en slik måte at vi antirealister skal forstå noe også

Skrevet

Jeg som holder på å ta lappen. Da er det jo hele bortkastet, med mindre man kan kjøre bil i himmelen?

Hehe. Nei dette hørtes relativt usant ut.

Skrevet

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Vel, populærvitenskapelig forklart da. Ordlegger meg på en slik måte at vi antirealister skal forstå noe også

Det er ikke hensikten å fremstille et sort hull!!

Les dette

Hentet fra linken:

I den reviderte sikkerhetsanalysen avvises det at det i det hele tatt vil oppstå sorte hull som følge av eksperimentet.

Forskerne viser til vel etablerte teorier om gravitasjonskraften, blant annet knyttet opp til Einsteins relativitetsteori.

Likevel avviser ikke rapporten helt muligheten for at det faktisk kan dannes sorte hull ved LHC. Men i så fall vil de bli så kortlivede, at de ikke rekker å samle stoff.

- De sorte hullene vil være mikroskopiske, og fordampe umiddelbart, i følge rapporten.

Hvem er antirealisten egentlig? Det må jo være deg.

Skrevet

Ja, jeg er en av de mange antirealistene. Men nå ser det heldigvis ut til at det gikk bra. Jeg laget meg et skikkelig bedre måltid i går kveld, bare for sikkerhets skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...