Gjest Liten Skrevet 5. juni 2003 #1 Skrevet 5. juni 2003 Jeg er blant dem som fra naturens side er velsignet med øyevipper så rette og strie at ingeniører burde ta en titt på dem for å få tips til holdbare konstruksjoner... :-? Leste imidlertid i et engelsk moteblad (Marie Claire eller Elle, husker ikke helt...) om en elektrisk vippetang. Denne skulle gi selv de strieste vipper fin bøy som holdt hele dagen, skrev den begeistrede damen som anbefalte den som månedens must-have. Er det noen som vet om og hvor en evt får kjøpt slike i Norge? Og evt til hvilken pris? Er også interessert i å høre om erfaringer hvis det er noen som har prøvd en slik. Ser for meg at dette må slite veldig på vippene, men er veldig fristet til å prøve...
Midnattsol Skrevet 5. juni 2003 #2 Skrevet 5. juni 2003 *følge med her* Bruker vippetang jeg også, men de holder seg ganske bra hele dagen etter at jeg har vippa en liten stund. Elektrisk vippetang hørtes jo interessant ut.
Mrs_M Skrevet 7. juni 2003 #3 Skrevet 7. juni 2003 Jeg har også vipper som er så problematiske at jeg nesten har prøvd ALT ! Har til og med bestilt elektrisk vippetang fra nettet (2 forskjellige typer), uten at det hjalp :evil: Bestilte de fra www.hqhair.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå