Gå til innhold

tidlig på'n

Gjest Gjesten,  Mann

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesten,  Mann
Skrevet

Jeg veit at dette er i grunn patetisk. Men er 18 år og har nettopp såvidt begynt å ha sex med dama (vi er nettopp blitt sammen). Problemet mitt er at jeg kommer alt for fort! Det er ikke noe moro en gang, har bare lyst å grave meg ned. Jenta har endel mer erfaring en meg. Det jeg lurer på er om det er normalt å komme fort de første gangene og om detta kan bedre seg? hva sier jeg til dama som sikkert forventer endel mer!?

Hilsen patetisk gjesten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) Du er langt fra patetisk

2) Det er helt normalt for en gutt å komme tidligere enn man selv önsker (for noen menn så er det et problem hele livet, men det er menn som ikke gidder å ta seg tid)

Det du burde gjöre er å bruke GOD tid med dama, selve penetreringen er jo ikke det aller viktigste under sexakten. Bruk hender, fingre, tunge, lek med hverandre.

Du kan jo penetrere henne for så å stoppe opp og evnt slikke henne litt, så du får en slags pause.

Nå er jo ikke jeg gutt, men jeg har hört andre gutter si at det å runke mye hjelper på. Gjerne trene opp ved å runke, for så å stoppe litt opp og fortsette igjen. Trene seg gradvis opp til å holde seg lengre.

Så - ikke bare kjör på, men bruk god tid :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Ta en ronk på badet noen timer før.

Husk også at jenter kan holde på en god stund, så du kan komme tidlig og så kose med henne til du er klar igjen. Hun blir sikkert tent av å se deg være tent, så det gjør henne sannsynligvis kåtere. For å holde igjen kan du ta kontroll, det hjelper i alle fall for meg. Vær sikker på det du gjør, smil og se henne litt inn i øya, ikke bare pes på.

Det der er et veldig vanlig problem, så du er ikke alene, lol

Skrevet

Trøst deg med at når du får kontroll, vil hun snakke om hvor deilig det var da du var så tent at du kom med en gang. :dry:

Skrevet

Hva med å få henne til å runke deg først og så komme. Etter litt forspill med dama igjen (konsentrer dge om henne) så greier du garantert litt lenger.. Etter et par ganger holder garantert 3 gang lenger. Så "klar" skal det godt gjøres å bli..

:-)

Skrevet

Flere som deg på denne planeten :)

går det for fort, så legg inn endel kos /klem/sug / klassepåhverandre -tid innimellom!

Når du kjenner at det er rett før, trekk deg tilbake og gi henne en skikkelig kos på andre måter ;)

Så er det bare å sette igang igjen.

jenter kan godt holde på noen timer på dette viset (iallefall jeg ;) )

Skrevet

Lenge siden jeg var sammen med en på 18, men det var akkurat sånn det var ja. Synes du har fått mange gode råd her. Dengang savnet jeg at han brukte mer tid på meg, savnet kos også. Det var et mye større savn enn at han kom 'for tidlig'. Dersom han bare ikke ble for stresset av å ha kommet for tidlig, så lot det seg jo fint ordne med at han tok seg en liten pause (og konsentrerte seg om meg) før han var klar for runde nummer to som pleide å vare noe lenger. Veldig lange samleier er slett ikke alltid det vi er mest ute etter heller. Og vedkommende har rett i at vi savner at dere er så tente som 18-åringer når vi kommer opp i 30 og mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...