Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #1 Skrevet 5. juni 2003 Vi har kabel-TV fra Telenor Avidi. Akkurat nå er det bare snø på alle kanaler. Har vært sånn en stund nå. Noen som har samme problem, eller bør jeg sjekke TV-en min?
Kristian (71) Skrevet 5. juni 2003 #2 Skrevet 5. juni 2003 Har Avidi jeg også....fungerer som normalt her Lea
Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #3 Skrevet 5. juni 2003 Da kommer jeg til deg jeg Det kan jo være et lokalt problem da kanskje. TV-en ser ut til å ha det bra skjønner du.
Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #4 Skrevet 5. juni 2003 Har søkt og funnet en dårlig NRK1, så det må være kabelen. Men nå er jo de gamle innstillingene borte da. :evil: *hyyyyl*
Kristian (71) Skrevet 5. juni 2003 #5 Skrevet 5. juni 2003 Uff a meg assa... du har ikke tilfeldigvis lekt med kabelen vel? Kan godt komme hit ja, for her er bildet heeeeelt suuuupert *erter bare litt*
Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #6 Skrevet 5. juni 2003 Har ikke lekt på leeenge jeg. Har jo ingen lekekamerat lenger :cry:
Kristian (71) Skrevet 5. juni 2003 #7 Skrevet 5. juni 2003 Næmmen a Veit jeg har vært litt opptatt i det siste assa... men vil da for alltid være lekekammeraten din jeg vel oppmunterer lekekompisen
Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #8 Skrevet 5. juni 2003 Trodde at du hadde dumpa meg jeg. Ikke rart at jeg er sykmeldt og har fått rare piller av legen! (og kanalene mine er fortsatt borte)
Kristian (71) Skrevet 5. juni 2003 #9 Skrevet 5. juni 2003 Trodde at du hadde dumpa meg jeg. Ikke rart at jeg er sykmeldt og har fått rare piller av legen! (og kanalene mine er fortsatt borte) Næsj, dumper da ikke verdens beste lekekammerat vel... aldriiii i væl'a Rare piller av legen? Fikk du ikke sukkertøy assa? *makan* *fikler litt med kabelen til lekekammeraten.... bøyer litt her, drar litt der.... kappe litt her kanskje? ... nope, tøkke det tror jeg.... men hva er det hullet her til a tro? stapper inn kontakta (vhææææ)... dæven å det gnistra :o så du det eller??? stiiiiilig assa prøver det hullet der jeg tror jeg... dytter på...litt trangt der men inn skal'n...sånn (puh)* Sånn ja... nå tror jeg jammen meg den bildegreia funker igjen jeg assa :D
Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #10 Skrevet 5. juni 2003 Neeei.. funker ikke! Og jeg fikk ikke sykkertøy. Bare papir med fri på og piller jeg ikke vil ta. Kanskje det er sukkertøy? De var i såfall kjempedyre :o *flytter tråden over på snikk-snakk*
Kristian (71) Skrevet 5. juni 2003 #11 Skrevet 5. juni 2003 *snakker snikk snakk* dæven det er kuuuult det jo Hva, funker ikke boksen enda????? jeg var sikker på at den kontakten skulle inn i det hullet assa *napper tak i ledningen og røsker ut*. Hmm, skal vi finne på da a? male bilde på skjermen kanskje???? Kaste tv'en i gulvet *det er vaffal gøy, smeller og bråker noe helt herlig* Lapp med fri på :o *skuler på lappen og noterer nummeret til doktormannen* Han burde da heller ha sent det til Legoland eller no :evil: Assa, hvis du ikke ville ha de sukkertøyene.... så var det sikkert ikke det assa... kjenner deg nenmlig, du hadde dyttet innpå du... søtmoms som du er. Men du kan å noe av meg....kaster over en pose med "Djungel vrål - supersalta"... men ikke ta alle assa!!!
Gjest Lea Skrevet 5. juni 2003 #12 Skrevet 5. juni 2003 Supergøy. *Kaster forsterkeren og prosjektoren i gulvet* Legoland? Er ikke skumle karuseller der vel!!? Men hvis du blir med, så kan vi kjøre legobiler! Har dokument på at jeg bør ha laaang ferie jeg. *glad for å ha lekekameraten tilbake*
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2003 #13 Skrevet 6. juni 2003 Nå virker kabel-TV igjen! Så flink du har vært Kristian! Fiksa det du! (Det var forresten Telenor som hadde feilen, men jeg regner med at du har snakka litt alvor med dem)
Kristian (71) Skrevet 6. juni 2003 #14 Skrevet 6. juni 2003 *stolt* Klabert jeg ringte å kjefta vettø, ga mannen klar beskjed om at jeg hadde vridd og bendt og dratt i kabelen akkurat slik bruksanvisningen sier uten at noe skjedde *makan* men du.... we have problem *kikker på delene på gulvet*..... her må det repareres *plukker opp biter av forsterkeren og prosjektoren* Har du lappesaker?
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2003 #15 Skrevet 6. juni 2003 Ække så farlig med den prosjektoren asså. Sånne ting er forbruksvare hos oss vettu. Forsterkeren er visstnok av merket "Dritt-forsterker" likevel og Tv-en fungerer jo. Men jeg har 36 kvm terrasse som skal bygges. Hvis du er ute etter sommerjobb mener jeg :blunke: Hadde tenkt å begynne helt alene jeg, for å overraske sambo. Men jeg synes å huske at jeg gjorde en fatal feil sist jeg prøvde, så jeg lar det være jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå