Kvist Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Tenkte jeg skulle sy meg en varmepose. Av typen som er fyllt med gryn/ris eller noe annet og varmes i microen. Tenkte å lage en innerpose med noen kanaler i, og så et vaskbart trekk utenpå. Hva slags fyll bør jeg kjøpe? Ser for meg at ris vil lukte veldig "take-away"? Kanskje en type tørkede linser? Bønner? Gryn? Hva holder best på varmen? Eller spiller det ingen rolle og det er bare å ta det billigste de har på den lokale innvandrersjappa? Håper noen vet
Gjest nextlife Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Jeg har en slik, den er kjøpt på apotek, og det lukter popcorn i hele huset når jeg varmer den Jeg tror vanlig middagsris er helt grei å bruke.
lolita90 Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 hva med å kjøpe en sånn pose på apoteket og sy et eget trekk til den??
Kvist Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 hva med å kjøpe en sånn pose på apoteket og sy et eget trekk til den?? Har tenkt på det også Men er ikke så glad i snåle lukter... og de jeg har sett på apotek har vært parfymert med noe greier som skulle være beroligende og avslappende aroma-ett-eller-annet... Derfor tenkte jeg at en hjemmelaget ville være mer naturell. Men finnes de ferdig i ikke-stinkende variant så vil jeg gjerne vite hvor, så kanskje jeg kan prøve meg på en sånn.
lolita90 Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 vi har en tøypose med hvete inni vi... den lukter ikke noe
Brunhilde Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Jeg tror det er bra å fylle med bokhvete, de man kjøper er ofte fylt med det.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Nå ser jeg du er fra fredrikstad. Der har min mor kjøpt en slik til meg Tvers ovenfor taxitråkka, er det et bygg som heter batanien. Der tror jeg hun kjøpte det. I resepsjonen der. Tror det er noe rus-statlige-grieer som holder til i bygget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå