Gjest lønsjer'n Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Mitt eldste barn har fått en idé om at lunsj ikke er noe kult, og at det er like greit å bare spise litt frukt eller en gulrot. Min mening er jo helt klart at dette ikke er godt nok alene for en som skal fungere mange timer på skolen, så nå er jeg på jakt etter lunsjforslag som kan gjøre en matpakke litt mer spennende. Forslag?
Gjest Krynkel Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Mitt eldste barn har fått en idé om at lunsj ikke er noe kult, og at det er like greit å bare spise litt frukt eller en gulrot. Min mening er jo helt klart at dette ikke er godt nok alene for en som skal fungere mange timer på skolen, så nå er jeg på jakt etter lunsjforslag som kan gjøre en matpakke litt mer spennende. Forslag? * Omelett
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 wrapser eller pitabrød fylt med salat og kjøtt. Baguetter er også mer fristende enn vanlige skiver. Fylte horn, f.eks. med ost, skinke og egg, eller med pizzafyll. Om barnet har tilgang til mikro på skolen kan det ha med middagsrester i en boks og varme opp.
Gjest Krynkel Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Sunne pizzasnurrer Hva inngår i dine sunne pizzasnurrer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå