Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 I siste episode av Charterfeber fra Creta ble noen grekere spurt hva de syntes om nordmenn. En sa at det han ikke liker med nordmenn er at ferierer i Hellas. Noen syntes de er bråkete og støyete, men samtidig for kalde og sjenerte. Men har nordmenn i Hellas noen sinne opplevd å bli "mislikt" av grekere? Har vært på mange ferier i Hellas i mine år, og har alltid møtt hyggelige folk. Jeg har måttet vise tydelig at jeg ikke var interresert i sex mange ganger, men alle har respektert det og fortsatt villet snakke med meg. Mens noen rolig og "høfflig" har trukket seg tilbake da. Noen mener at eneste grunn til de er hyggelige er at de etterhvert vil nedi buksene til norske jenter... Men da er de jammen tålmodige ifølge mine erfaringer! Nesten ingen har prøvet på noe, og de som har, tar nei for nei og er hyggelige men mindre frempå, eller beveger seg til neste jente. Men en ting som gjør meg skeptisk er en historie om en norsk jente som har feriert i Hellas i noen måneder hver sommer i over ti år. Hun ble kjent med mange grekere og fikk venner der. En av de hun hadde kjent lenge skulle følge henne hjem og prøvde seg på henne... Da hun sa nei ble han veldig sinna og sa han syntes det var synd hun ikke var like løsaktig som de andre turist horene. Hvorfor skal de i flere år late som at de liker noen? Pleie kontakt med og bygge godt vennskap med noen de egentlig forakter...? Henger ikke på greip. Er det bare for at turismen er viktig for økonomien deres at alle har vært så hyggelige mot meg på ferie der? Driter Spiros, Nikos og Kostas i hvem de norske jentene de holder kontakt med er? Hvordan de har det? Hva de har planer om fremover og hva som interreserer dem? Later de bare som? Da fortjener de en Oscar!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Det finnes mer enn 10.000.000 forskjellige folk i Hellas. Blant de finnes like mange forskjellige meninger om nordmenn! Kanskje de som uttalte seg ble spurt om å snakke negativt om nordmenn foran kamera? Han mest negative lo jo da han snakket... Men jeg tipper han fikk endel smser og meldinger på msn fra norske ferieflørter som krevde en forklaring etter den episoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå