Gjest itla Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Kan noen hjelpe meg med navn på dyktige hudpleiere i Oslo? Ikke av typen som nettopp har lest Se&Hør og bruker tiden på å gjengi innholdet, værsåsnill... (No offense, men jeg fikk fullstendig fnatt av hun jeg var hos sist.) Hudpleieserie/-merke er ikke så viktig, så lenge vedkommende ikke insisterer på å bruke Dermalogica eller MD, da jeg reagerer på disse. Det viktigste er med andre ord at vedkommende ikke MÅ skravle om ting som ikke interesserer meg under behandlingen, og at h*n er dyktig. Og helst ikke avskrekkende dyr.
Gjest itla Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Ingen? Ikke hvis jeg bare ber om navn på en dyktig hudpleier i Oslo, engang?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Ann Charlotte Nilsson på Face It i Bogstadveien er kjempeflink og hyggelig :)Der har de blant annet Dermalogica.
Gjest itla Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Takk! Flere? Gjerne i sentrum/øst...
la_luz Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Karl Johan hudpleie. Der har jeg værrt fornøyd :-)
Gjest Huldali Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 jeg går til bislett hudpleieklinikk, der er de kjempe flinke og veldig hyggelige. Ellers har jeg også vært fornøyd med alle på alles beauty i oscars gate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå