Ehlana Skrevet 8. september 2008 #1 Del Skrevet 8. september 2008 Sånn. En dagbok å skrive litt i kan være godt. Lufte tanker, skrive ned ting så jeg kanskje husker dem, lese litt om mine egne opplevelser og kanskje se det i ett annet lys... Presentere meg litt kanskje, er jo rimelig fersk her inne på Kvinneguiden. Jeg er ei jente(kommer ALDRI till å bli ei dame jeg altså) på 29 år snart. Jeg har ei lita datter på 4 år, rettere sagt ei lita prinsesse Det har vært meg og henne lenge nå, siden hun var bare tre måneder...Heldigvis er hun ei uke i måneden hos pappaen sin da, så vi ikke blir så leie av hverandre og hun får litt pappatid også. Jeg jobber med barn og livet mitt er mitt barn...ganske heftige saker å bli mamma synes jeg...størst av alt i verden Hmm, vet ikke helt hva jeg skal begynne med å skrive...har egentlig masse på hjertet, men er ikke bestandig så lett å skrive det i ord. Iallefall; jeg har nettopp funnet ut at jeg trives innmari godt alene etter å ha hatt ett slags forhold til en mann i ett par uker. Den korte tida var nok for at jeg fant ut at jeg trives best uten en mann. Mulig det bare var akkurat den mannen som fikk meg til å tenke slik. Får jo egentlig håpe det bare var det så jeg ikke blir gående som en gammal peppermø til evig tid Har slitt en del de siste årene med å være alene, så dette er rimelig stort for meg å faktisk føle meg tilfreds med bare å være meg og jenta mi. Er egentlig litt stolt av det. Det er bestandig så mye pes fra venner og familie om det å finne seg en kjæreste, går sjelden ett familie selskap eller en fest uten at noen spør om jeg ikke har funnet meg en kjæreste. Skikkelig ekkelt å bli spurt om det bestandig...hva skal man svare da? "nei du skjønner, det er ingen som liker meg" eller "nei du skjønner, finner ingen jeg liker jeg"??? Nå kan jeg jo bare si; "jeg trives best alene jeg" og faktisk mene det...føles mye bedre Idag har jeg kosa meg her hjemme, med tv-titting og koslige samtaler med venner på nett. Msn er en genial oppfinnelse for meg som sitter hjemme med jenta mi hver kveld! får vært litt sosial selv om man er hjemme for seg selv genialt spør du meg. Men nå er det natta for meg, skal opp tidlig i morgen på jobb! Nattaklem til alle der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 9. september 2008 #2 Del Skrevet 9. september 2008 Grattis med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 9. september 2008 #3 Del Skrevet 9. september 2008 Gratulerer med dagbok! Jeg er også helt fersk dagbokskriver her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ehlana Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 9. september 2008 Takk, takk Sisu og AnneShirley! Idag har jeg først vært på jobb og så på kurs i 2 og en halv time...sliten... Hadde en morsom episode idag, kom hjem etter jobben og skulle lage en omelett til middag før jeg skulle videre på kurs...litt småstressa da, så jeg klarte å svi den noe så innmari. Og skal love dere at svidd omelett ikke smaker spesielt godt. Prinsessa rynka på nesa og spurte pent om hun kunne få slippe å spise så det ble smørgrøt istedet på henne. Jeg er ikke noe husmoremne akkurat nei egentlig ett under at vi i det hele tatt får i oss middag innimellom. Idag skal jeg jaggu kose meg med Grey's...elsker den serien altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ehlana Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 10. september 2008 Onsdag og bare kose meg hjemme dag, har hengt ut sengeklær i det fine været, blir så deilig lukt når de får henge ute å tørke. Dagen idag har flydd avgårde, masse å gjøre på jobben hele tida. Går liksom i ett. Og går i ett etter jobb også, selv om man bare er hjemme. Har ennå ikke gjort halvparten av det jeg skulle ha gjort. Henger sykt etter på klesvask. Prinsessa slutta med bleier i sommer og har en del uhell, så det blir så masse. Og man blir ikke akkurat ren i tøyet av å jobbe på en småbarns avdeling. Idag har jeg prim på buksa mi som jeg hadde på meg ren i mårest. Litt kjedelig...Så skal prøve å vaske iallefall 2 maskiner til med klær ikveld*love sej selv*. Trur jeg ønsker meg en liten fè i skittentøyskurven som bare ordnet all klesvasken på 2 sek...*drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 12. september 2008 #6 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg er ikke noe husmoremne akkurat nei Ikke jeg heller! De genene har ikke gått i arv til meg for å si det sånn... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. september 2008 #7 Del Skrevet 12. september 2008 Gratulerer med dagbok og velkommen inn i dagbokverden. Utrolig koselig å lese om dere. Ha ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ehlana Skrevet 12. september 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Jeg rømmer bare hjem til mor jeg så jeg får en dose husmor der. Kanskje prinsessa mi arver litt selv om det genet hoppet over meg Riktig god helg tilbake til deg, trulselinemor...og alle andre selvfølgelig! Har akkurat sett på skal vi danse jeg nå.Prøver å komme i humør igjen etter en heller dårlig dag. Fikk nemlig barre utbetalt en tredjedel av lønna mi...rimelig kjipt når man har masse faste utgifter. Men det hjalp å se på dansefolka altså, syns de var utrolig flinke. Skulle ønske jeg også eide bittelitt rytme...og var like tynn og pen som noen av de. Er mer som lita og lubben jeg jaja...skrive mer senere, må henge opp klesvask...igjen... Endret 12. september 2008 av Ehlana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 13. september 2008 #9 Del Skrevet 13. september 2008 Har akkurat sett på skal vi danse jeg nå.Prøver å komme i humør igjen etter en heller dårlig dag. Fikk nemlig barre utbetalt en tredjedel av lønna mi...rimelig kjipt når man har masse faste utgifter. Men det hjalp å se på dansefolka altså, syns de var utrolig flinke. Skulle ønske jeg også eide bittelitt rytme...og var like tynn og pen som noen av de. Er mer som lita og lubben jeg Ja, tenk å ha en dansekropp... Men det koster nok mer svette og slit enn jeg har selvdisiplin til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ehlana Skrevet 14. september 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Har heller ikke så mye selvdisiplin Har hatt ei super helg! Venninna mi som bor i en annen by kom på besøk og vi var ute på lørdag, kjempegøy! Også fikk jeg melding fra en fyr jeg har drevet å tulla litt med, sånn etter noen ukers stillhet. Kjempekoslig. Satt å snakka med han i telefonen i en time, bare tull og fjas:P Sunt med litt flørting innimellom Så nå er det en ny uke på jobb, har heldigvis fri på tirsdag da, så jeg kan kose meg her hjemme. Endret 14. september 2008 av Ehlana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ehlana Skrevet 15. september 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 15. september 2008 Fridag i mårra! Deilig!Skal prøve å få gjort unna masse...men er litt lat når jeg først har fri da Skal kjøre hjem til mammaen min å sove der inatt, prinsessa sover der nå, jeg er bare hjemme hos meg en tur for å hente klær og diverse. Så bare en kjapp tur i dagboka for å si god natt til de som gidder å lese Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ehlana Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 17. desember 2008 Oioioi!her var det lenge siden jeg har skrevet noe! Ikke skjedd så mye da...er lissom kommet inn i en tralt med jobb, jenta mi og hjemmeliv. Jul snart, og godt er det!Gleder meg til å ha fri noen dager og nyte livet hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ehlana Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 10. juni 2009 Halvår sia jeg har vært inne her gitt...snakk om å være treig! har ikke skjedd så mye i livet mitt da, så har ikke hatt så mye å fortelle uansett...Rimelig kjedelig vanlig hverdag med andre ord. Men nå nærmer sommern seg med stormskritt så skal prøve å være litt flinkere å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå