Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #1 Skrevet 12. april 2002 går de an å bli gravid rett før mens(5-6 dager før)?? noen som vet????
Tussilago Skrevet 12. april 2002 #2 Skrevet 12. april 2002 Nei det går ikke an....fordi egget trenger flere dager til å grave seg inn i livmorveggen. Du skal helst ha en lutealfase på minst 10 dager, dvs dager etter eggløsning til mensen dukker opp. Men hvis eggløsningen for en gang skyld er litt forsinket og du TROR at det er 5-6 dager til du skal ha mensen da kan du bli gravid fordi da er det egentlig flere dager enn forventet til du skal ha den. Mensen kommer som regel 14 dager etter eggløsning. Egget kan bare leve i 36 timer, tror jeg det er. Skal du bruke det som prev. eller prøver du å bli gravid? Tussilago
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #3 Skrevet 15. april 2002 det går faktisk an hos noen få.Man har funnet ut at det er store variasjoner av eggløsning,og at noen t.o.m. faktisk kan ha eggløsning under menstrasjon-ganske vilt.
Maggie74 Skrevet 16. april 2002 #4 Skrevet 16. april 2002 Vel.. hva som går og ikke går vet ikke jeg, men jeg vet at min mor hadde seg når hun hadde mens (den sikreste av den sikreste perioden), og resultatet er meg. Margrethe
Helene Skrevet 16. april 2002 #5 Skrevet 16. april 2002 Hei, har aldri før hørt at det ikke går an å bli gravid 5-6 dager før mensen. Har selv eggløsning ca 6 dager før mens, hver måned. Har også et barn, og vet når det ble unnfanget...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. april 2002 #6 Skrevet 17. april 2002 "men jeg vet at min mor hadde seg når hun hadde mens" Dette må være den minst flatterende beskrivelsen av en mor jeg noengang har lest Milla12
Maggie74 Skrevet 17. april 2002 #7 Skrevet 17. april 2002 Minst flatterende? Fordi jeg har en mor som var seksuelt aktiv i sin ungdom? Tja.. vet ikke helt, jeg. Grunnen til at jeg fikk vite det var slik at jeg ikke skulle gå rundt og tro at det var noe som var sikker periode når man er i en familie som blir veldig lett gravid! Synes det var grei informasjon, jeg. Maggie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå