Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge nærmere 35. Jeg beg å føle meg litt for gammel, men hva er vanlig egentlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

er 23, jeg går aldri ut på byen, fins ikke moro =p men så drikker jeg ikke. samboeren er 21, han var helt gæærn før med å gå ut, men nå er det sjeldent. Man går vel ut når man føler for det, om man er 18 eller 60

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg har blitt mindre og mindre interessert i å gå ut på byen.. Typen synes fortsatt det er gøy inni mellom.. Som regel så går han ut alene men jeg har blitt med noen ganger.. Jeg synes det er bedre med en fest hjemme.. da er alle på et sted og man kan prate sammen.. uten å skrike..

Skrevet

4-5 ganger i året med kjæreste og hans gjeng eller venninner ca 50-50 og drikker ca halvparten av gangene. Går oftere med en egen venninnegjeng ut for å høre på bulgarske band og danse, men det er mer syklubb så det regner jeg ikke med. Da drikkes det kun kaffe.

Skrevet

tror vi er for gamle for dette.

hender vi tar en tur ut for å spise,men det skjer kanskje 2/3 ganger i året!

Skrevet

Jeg er 24 han er 28.

Jeg kunne godt tenkt meg å gå ut på byen av og til bare jeg og han, men som oftest når vi går ut blir det noen flere med oss og det er jo egentlig greit. Vi vorser en sjelden gang alene hjemme og treffer de andre på byen, men som oftest drar vi først til noen venner (eller de kommer til oss) og så drar vi på byn noen timer før de stenger (nå stenger de halv 3 så det blir mindre og mindre interessant).

Det var oftere i fjord enn i år (har vært sammen i 2 år) men det er mye fordi vi begge er mer opptatt med jobb og studier nå.

Det hender vi går ut hver for oss også, men som oftest når vi går ut så gjør vi det sammen. Vil tippe vi går ut sånn ca. 1 gang i måneden...

Skrevet

Nå som jeg er gravid, er det sjelden vi går ut sammen. Da går han heller ut alene med kompiser eller kollegaer. Men før jeg ble gravid gikk vi gjerne på byn 2-3 ganger i mnd sammen... :skaal:

Skrevet

Vi er sjeldent ute. Kanskje et par ganger i året.

Jeg er ute noe oftere, men kanskje bare 4-5 ganger pr år.

Vi er utrolig hjemmekjær og rimelig lei av å gå på byen da både jeg og sambo var mye ute før vi ble sammen. Godt å være hjemme, eller be folk på besøk;)

Skrevet

Hva menes med "på byen"? Inkluderer det å spise ute? I så tilfelle var jeg vel "på byen" drøyt en gang per uke da jeg var sammen med eksen. Det var stort sett sammen med henne. Bor man i Oslo, synes jeg man bør komme seg såpass ofte ut om man har overskudd til det (i enhver form) og man klarer å begrense alkoholinntaket.

Skrevet
Hva menes med "på byen"? Inkluderer det å spise ute? I så tilfelle var jeg vel "på byen" drøyt en gang per uke da jeg var sammen med eksen. Det var stort sett sammen med henne. Bor man i Oslo, synes jeg man bør komme seg såpass ofte ut om man har overskudd til det (i enhver form) og man klarer å begrense alkoholinntaket.

På byen da mener jeg hvertfall ut bare for å drikke. Ute å spise er man jo oftere, kino og slike ting:)

Skrevet
På byen da mener jeg hvertfall ut bare for å drikke. Ute å spise er man jo oftere, kino og slike ting:)

Men det blir jo gjerne en øl eller flere på en pub etter middag... Faktisk spiser vi som oftest før vi går videre.

Kanskje man kan definere "på byen" som at man har vært ute og fått fylleangst dagen etterpå? Da blir det ihvertfall ikke så ofte...

Skrevet

Vi er ute sammen kanskje en gang i året, så er jeg ute uten han kanskje en gang i året. Vi liker å gjøre andre ting.

Skrevet
Men det blir jo gjerne en øl eller flere på en pub etter middag... Faktisk spiser vi som oftest før vi går videre.

Kanskje man kan definere "på byen" som at man har vært ute og fått fylleangst dagen etterpå? Da blir det ihvertfall ikke så ofte...

:skratte: Fylleangst har jeg ikke hatt siden jeg var singel... :)

Skrevet
:skratte: Fylleangst har jeg ikke hatt siden jeg var singel... :)

Må nok innrømme at jeg noen ganger har våknet, sett bort på dama og begynt å rekapitulere kveldens hendelsesforløp for å finne ut om jeg skal glede eller grue meg til hun våkner.

Skrevet
Må nok innrømme at jeg noen ganger har våknet, sett bort på dama og begynt å rekapitulere kveldens hendelsesforløp for å finne ut om jeg skal glede eller grue meg til hun våkner.

:skratte: Har vel hendt to ganger at vi har våknet om morran etter å ha kranglet i fylla. Det er ikke noe særlig:(

Skrevet

Vi er i midten av 20-åra

Ut på byen for å drikke seg full: Her går vi hver for oss, jeg går litt mer enn han, kanskje 1 gang i måneden med venninner, han sjeldnere med sine venner.

Ut på byen for å ta ei pils eller to: Både sammen og hver for oss. Flere ganger i måneden.

Ut på byen for å gjøre andre ting: Ofte sammen, og ofte hver for oss med venner.

Vi er såklart mye hjemme sammen også ;)

Skrevet

Jeg går ut for drikke ca. 1 gang i mnd....møter venninner til litt vinkos kanskje 1-2 ganger i mnd....Mannnen min drikker ikke alkohol, så jeg pleier å feste med venninnene mine. Men jeg og mannen er ofte ute og spiser sammen...

Skrevet

Tja.. Nesten hver helg egentlig.. Vi er rundt 30 begge to, men er barnløse.

Skrevet

Nesten aldri, et par ganger i året kanskje. Også går vi ut en og annen gang hver for oss med venner. Da går jeg ut litt oftere enn ham. Er i grunn ikke snakk om fyll lengre, vi begynner å bli for gamle og har også dårlig erfaring med krangling pga alkohol. Vi tar oss imidlertid ganske ofte noen glass hjemme sammen. Er rundt 30 og uten barn.

Skrevet

Vi går stort sett ut sammen og ikke oftere enn max tre-fire ganger i året. Å gå ut hver for oss liker jeg ikke. Uten han er det dønn kjedelig og når han er ute med kompiser en sjelden gang så vil han ofte at jeg skal møte han på byn.

Passer helt ypperlig.

De gangene vi går på byn så liker vi å være tidlig ute. Vi reiser innover ca kl20,sitter på uterestauranter stort sett og reiser hjem ca kl 1. Da er vi frisk og opplagt dagen etter og har fått mye ut av kvelden.

Det er sikkert rart for mange at det er kjedelig på byn uten min mann,men jeg har vært "fast innbo" på diverse utesteder i mange år så jeg er litt lei av hele greiene. Siden vi har barn så er det sjelden vi får vært kjærester,kun oss,så da tar vi godt vare på hverandre når det skjer festligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...