Gå til innhold

Å feste sugekopper på vegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en slik kruv til å ha i dusjen, som skal festes med sugekopper, siden jeg ikke har lov til å skru opp noe.

Jeg har hatt slike før, og jeg har alltid fått de til å sitte, men nå vil den tydeligvis ikke. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få den til å sitte fast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis gummien paa sugekoppene er hard kan det hjelpe aa varme den litt under varmt vann foerst for aa myke den opp......

Gjest Pupsilure
Skrevet

Vaske veggen og sugekoppen godt med sprit :) Det pleier jeg å gjøre.

Skrevet
Vaske veggen og sugekoppen godt med sprit :) Det pleier jeg å gjøre.

Ja, en runde med rødsprit vil fjerne fett og såperester.

Gjest RuskeSara
Skrevet

Kanskje litt ekkelt, men litt spytt på sugekoppen skal visst være effektivt..

Skrevet
Ja, en runde med rødsprit vil fjerne fett og såperester.

Neglelakkfjerner funker like godt (hvis du som meg ikke har så mye rødsprit stående ;)). Jeg renser vegg og sugekopp, og har så på litt vann før jeg fester sugekoppene på veggen. Vi har litt matte/ru fliser på badet, og etter den behandlingen sitter faktisk kurven i en-to måneder av gangen. (Vår kurv har også noen sånne skrudingser utenpå som skal skape vakum. Det gjør nok at de sitter ekstra godt... Kjøpt på Clas Ohlson, de har den typen fremdeles.)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor lett dette er med en hylle, men mine håndkleknagger sitter alltid bedre når jeg "skrur" dem fast til veggen, altså dreier dem rundt og rundt til de sitter så fast at de ikke rikker seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...