Gjest idioti Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Avdragsfrihet til 2015 - men jeg tenker å bo i 1-2 år, altså rundt 2010. Hva skjer da? Til og med angret jeg en del å ha kjøpt denne typen leiligheten, men har fått lærepenger så når jeg har fått solgt den så skal jeg aldri kjøpe en slik leilighet. Har dere kanskje noe positiv å bidra med?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Forstår ikke helt hva du spør om jeg....
Gjest idioti Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Forstår ikke helt hva du spør om jeg.... Vel, går det fint å selge før 2015? Denne typen leiligheten er jo en stor risiko, men finnes det fordeler for denne typen leiligheten?
Alison Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Siden det er avdragsfritt til 2015 vil det være lave felleutgifter nå, men disse vil stige kraftig etter 2015. Hvor mye de stiger er avhengig av størrelsen på fellesgjelden. Er fellesgjelden høy og innskuddet lavt er jeg redd det kan bli veldig vanskelig å selge denne boligen. Boligkjøperne skyr denne typen boliger omtrent som pesten nå. Jeg har dessverre ikke noen trøstens ord til deg.
Gjest idioti Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Siden det er avdragsfritt til 2015 vil det være lave felleutgifter nå, men disse vil stige kraftig etter 2015. Hvor mye de stiger er avhengig av størrelsen på fellesgjelden. Er fellesgjelden høy og innskuddet lavt er jeg redd det kan bli veldig vanskelig å selge denne boligen. Boligkjøperne skyr denne typen boliger omtrent som pesten nå. Jeg har dessverre ikke noen trøstens ord til deg. Akkurat, så er jeg virkelig i trøbbel - men uansett, er det bare 7 år til. Får bare håpe og krysse at jeg får selge den leiligheten før leiligheten vil stige. Vel, jeg har fått lærepenger og vet hva jeg sikter etter Får bare håpe på det beste
Gjest Miley Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Noen er sikkert villige å kjøpe før den tid. 7 år er jo en lang tid, og vis leiligheten ellers er bra så er det nok noen som biter på. Kanskje de tenker som deg, de skal bare bo der i noen år. Bare ikke minn dem på hvor vanskelig det vil bli å få solgt igjen
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Dette trenger ikke å være så ille i det hele tatt. Spørsmålet er hvor mye du kjøpte leiligheten for når det gjelder innskudd + fellesgjeld. Det er ikke alltid andelsleiligheter er noe verre enn selveier.
Gjest idioti Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Noen er sikkert villige å kjøpe før den tid. 7 år er jo en lang tid, og vis leiligheten ellers er bra så er det nok noen som biter på. Kanskje de tenker som deg, de skal bare bo der i noen år. Bare ikke minn dem på hvor vanskelig det vil bli å få solgt igjen Ja, sant nok. Har veldig flott bad og kjøkken, fellestakterrasse med murgrill og utsikt mot byen. hehe, skal ikke minne på de *smiler*
Alison Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Hvor mye er fellesgjelden på og hvor mye er innskudd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå