Gjest frosty Skrevet 5. juni 2003 #1 Skrevet 5. juni 2003 mitt kjøkken er lite, ca 6 kvm. Eikeparkett. Hvite vegger, kremhvite. Har ikke fliser, men har tenkt å legge selv, det burde jeg vel klare. Innredningen er i bjørk. Hvilke fliser (farger) , evt trender foreslår dere? HAr sett fliser som ser ut som murstein, synes det er fancy. Eller stålfliser, men de gir kanskje et kaldt inntrykk. Er ikke en stor fan av stål egentlig.
valmue Skrevet 6. juni 2003 #2 Skrevet 6. juni 2003 Har du vurdert små mosaikk fliser? De finnes i alle mulige farger enten du vil ha noe nøytalt som grått eller beige eller noe som bryter litt med de fargetonene du ellers har. En venninne av meg har en variant av stål i stedet for fliser som er veldig fin. Over vasken samt over komfyren har de en halvmåneformet (d.v.s. halv sirkel) plate i stål i stedet for fliser. Den avrundede formen myker inntrykket av kaldt stål og det er lett å fjerne hvis en senere har lyst til å bytte det ut med fliser. Ikke var det dyrt heller - tror hver plate kostet rundt 400 kr. (bestilt hos HTH)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå