Gjest mode Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Noen som ser på Top Model? Fy søren jeg har så lyst til å være med..er det slikt at man MÅ være over 1.70?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Må ikke være 170 for å bli moell (kommer an på hva slags modell), kan gå med 160, men tror du må være mellom 170 og 175+ for å være med i Top Model. Da de går vel på catwalk og sånt?
tinaliten Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 ho ene der så jo ikke ut som ho var mer enn 160, stakkars jenta som røyk ut ho var jo en av de aller peneste jentene som var med der!!! Skjønner ikke at de tør å være med der. Hadde aldri turt å kle av meg sånn modeller gjør foran kamera og for resten av verden. Har ingen fordommer mot de eller noe, det er ikke det, men fatter ikke at de tør. Det kreves en haug med selvtillit i alle fall!!!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 173 var vel høydekravene for denne gangen om jeg ikke husker feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå