Gå til innhold

Musikken i Robinsonreklame

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har det gått en reklame for Robinson på tv3, og det irriterer meg at jeg ikke finner ut hvor jeg har musikken de spiller da fra. Virker som de har litt dilla på denne musikken for tiden i tv3, for de spilte den i Top Model nå også, i begynnelsen når jentene kjørte i båten ut til en eller annen øy. Den høres veldig Pirates of the Caribbean ut, men jeg er faktisk usikker på om det er derfra. Har ihvertfall ikke funnet den ved søk. Er det noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei er ikke den, mulig de sender flere forskjellige reklamer. Den jeg mener er ikke noe sang, bare musikk. Men takk for svar likevel. :)

Skrevet

Åjaaa, var det den du mente? Aner ikke hvor den er fra, men er jo sånn typisk storslagen filmmusikk ;)

Skrevet

Ja, det høres ut som noe Hollywood-tjooghei. Blir så irritert på meg selv for at jeg driver og henger meg sånn opp i sånt, har irritert meg over dette i flere dager.

Skrevet

Den er pinadø på Mix-reklamen som går på tv også. Jeg kommer jo aldri til å roe meg når de skal holde på sånn. :ler:

Skrevet

Er ikke den fra pirates of the caribbean da?

Skrevet

Ja, jeg synes det høres ut som noe fra Pirates, men har søkt gjennom massevis av videoer på youtube uten å finne akkurat denne, så jeg tror nesten det må være fra noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...