Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Noen som husker denne reklamen og hva den var for??? Det var en mann som gikk bortover en vei, mens det ble spilt "Eg ser". Jeg husker ikke hva den reklamen var for, men vil gjerne vite det. Håper noen kan hjelpe meg...
Bobeline Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg tror også at den er for Mental Helse. Den spilles jo mye i påske- og julehøytiden, som jo er høydepunktet for disse reklamene, og det med god grunn.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Jeg tror også at den er for Mental Helse. Den spilles jo mye i påske- og julehøytiden, som jo er høydepunktet for disse reklamene, og det med god grunn. Sånne reklamer spilles på veldig "hellige" helligdager. For da er det ikke lov til å reklamere for noe annet enn veldedige organisasjoner og lignende. Send en e-post til Mental Helse og hør!
Gjest SOS Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Jeg mener at det var for Kirkens SOS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå