Gå til innhold

Stilig og komfortabel stol

Fremhevede innlegg

Skrevet
Wow.. glad jeg bor nær varier fabrikken! :ler: Men ja, den og gravity var det vel den het. Er veldig gode stoler, vel, de fleste fra varier er vel egentlig kjempe god.

Får du det billigere rett fra fabrikken?

Finner jeg en som er virkelig god og stilig, kan jeg bruke 10-15 000.

Alle forslag mottas med takk, om ikke annet blir man inspirert.

Hva med Bolia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg vet, patinert brunt skinn er det flotteste! Gid jeg hadde råd til den :)

Ja! Vi har jo diskutert den tidligere, vi Ciara... :)

Endret av Elastica
Skrevet

Feks Formfin kan man kjøpe rett fra fabrikken, der får man en stol eller sofa gjerne et par tusen billigere.

Jeg har mine bekjente fra varier fabrikken så jeg vet jeg kan få den billigere, ikke pga jeg bor nært men. Jeg vet ikke om de selger fra fabrikk til hvem som helst når det gjelder varier.

Skrevet

Jeg synes Hilmers Hus har en del ganske fine ting, dersom man ønsker seg møbler i nedre del av prissjiktet.

Denne er jo relativt klassisk i formen, enkel, men likevel litt nostalgisk. Den hadde passet inn i et hjem med såvel shabby chic-stil, som det mer strømlinjeformede.

Dessuten synes jeg denne er ganske fin.

Ellers har jeg tidligere skrevet at jeg synes Egget overgår alt, men også Svanen av Arne Jacobsen er veldig fin.

Skrevet
Hva med Bolia?

Bolia hadde jeg helt glemt å sjekke. De hadde noen fine ja, og ikke alt for ille priser. Da blir det tur innom der til uka.

Takk for tips=)

Skrevet

Hvis du vil spare penger er Poäng fra Ikea i sort skinn/sort stamme en veldig bra stol :)

Skrevet
Det er dessverre ikke slik at "hvem som helst" får kjøpe billig "rett fra fabrikken", og det er ikke nok å bo i nærheten. :)

Æsj, der røk den muligheten :ler:

Ja! Vi har jo diskutert den tidligere, vi Ciara... :)

Og det blir nok flere ganger! Kan ikke fatte at det finnes mennesker som ikke liker den stolen.

Skrevet
Jeg vet helt sikkert at de ikke selger billig til "hvem som helst". Det er bare de ansatte som kan få rabatt. Om dine bekjente selger billig til deg, er det altså ikke "politikken" til Varier, men noe de du kjenner velger å gjøre. Kanskje dine bekjente derfor ikke hadde syntes det var så kjekt at du skrev om det her inne, men det avgjør du selvsagt selv.

Det er jo ikke vist å bli frekk da! Sånn er det da de aller fleste steder, og hun er helt anonym og det er hvertfall vennene.

Skrevet
Det er jo ikke vist å bli frekk da! Sånn er det da de aller fleste steder, og hun er helt anonym og det er hvertfall vennene.

Vanedis finnes da ikke frekk. :klø:

Hun opplyser bare om at det ikke er Variers politikk å selge billig til venner. Helt betimelig, spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...