Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Det har seg slik at jeg slo opp med kjæresten min over 3 år (samboere i to) for et par måneder siden, og har rotet litt frem og tilbake med en gutt siden det. Han var nok litt av grunnen til at det ble slutt, det var noen følelser der jeg bare ikke klarte å kaste av meg. Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke er klar for å rushe inn i et nytt forhold, og han har forsåvidt vært enig i dette. Vi dro på helgetur til London i sommer, og er med hverandre ofte, og jeg sover hos ham et par ganger i uken. Og vi har lenge ikke definert hva vi er for noe. Vi har gått ut hver for oss- og jeg har kysset andre gutter, men kun hatt sex med ham. Jeg er fortsatt på den at jeg kanskje ikke nødvendigvis er klar for et nytt forhold, men vi er likevel blitt så "close" at det på en måte hadde vært greit å få vite om det kun er meg, eller om han også holder på med andre samtidig. Likevel vil jeg ikke introdusere en slik samtale om "oss" hvis dette resulterer i at vi rusher inn i et nytt forhold. Jeg både vil, og ikke vil ha en samtale . Nå snakket vi litt om dette på fylla i helgen *ofcourse*, og da sa jeg at jeg egentlig ikke trengte en avklaring på hva vi er, og "hvor" vi skal, men dette trigget selvfølgelig denne tankerekken jeg har begitt meg inn på. Også jeg hadde trengt den avklaringen for å vite om det er ållreit for ham om jeg dater andre, og å vite hvor grensene her går. Vil jo ikke såre ham heller, men egentlig føler jeg kanskje at det er jeg som kan bli mest såret uansett, da jeg virkelig er head over heels for denne typen.. Noen som har noen råd, eller kan hjelpe meg å sette ting litt i perspektiv?
Mons Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg synes du kan vente litt med å definere forholdet. Kanskje litt rart at du har behov for å date andre, kysse og gå på byen tatt i betraktning at dere allerede har en jevn og hyppig kontakt.
Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Nei, jeg skjønner jo at du kan stille spørsmålstegn ved det. Jeg har nok litt et slikt behov fordi jeg i dag er 22 år, og ikke har vært singel siden jeg var 17. Det er derfor jeg på en måte har litt behov for å rase fra meg litt, før jeg styrter inn i noe nytt. Men samtidig så liker jeg han jo så godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå