Gjest Slanker'n Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hvor mange kalorier får jeg i meg? Frokost: 3 knekkebrød(med ost og skinke) eller en Noka Shake Lunsj: 3 knekkebrød (med ost eller skinke) eller en Noka Shake Middag: Blomkålsuppe Noen ganger 3 ekstra knekkebrød til kvelds....
Gjest CHNELine Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Altfor lite.Kan ikke være mer enn 700-800 i hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg er ike kjent med antall kalorier i en Noka shake, men det kommer jo også an på porsjonen blomkålsuppe og hvordan den er laget...jeg vil tippe fra 500-800kcal...
Gjest Slanker'n Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Står at en shake inneholder 220 kalorier ser jeg...og det er 35 kalorier per 1 dl...skålen min er ganske liten, ca. 3 dl...
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 det vil da si 3 ganger 35 kcal både til lunsj og frokost= litt over 100 kcal. Knekkebrød har heller ikke så mye mer... da vil jeg tippe kanskje 400kcal dagen, og det er nok for lite...du kan bli syk av det, tro meg, been there, done that...
Essie_ Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Hvor mange kalorier får jeg i meg? Frokost: 3 knekkebrød(med ost og skinke) eller en Noka Shake Lunsj: 3 knekkebrød (med ost eller skinke) eller en Noka Shake Middag: Blomkålsuppe Noen ganger 3 ekstra knekkebrød til kvelds.... Det høres ikke særlig smart ut å følge denne dietten. Men det var ikke det du lurte på. Tipper som de andre her mellom 400-800 kcal, avhengig av hvordan du lager suppen.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Hvor mange kalorier får jeg i meg? Frokost: 3 knekkebrød(med ost og skinke) eller en Noka Shake Lunsj: 3 knekkebrød (med ost eller skinke) eller en Noka Shake Middag: Blomkålsuppe Noen ganger 3 ekstra knekkebrød til kvelds.... skal du leve på det der??? resten av livet??????????? for ellers kan du spise normalt og trene!
Gjest Slanker'n Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Kommer nok ikke til å leve på det resten av livet, men for det meste i hverdagene... Jeg tåler ikke brødmat, så da er det knekkebrød som funker for meg. Spiser 6 til 9 knekkebrød(andre spiser tilsvarende i skiver...da høres det mer ut, men det er jo i teorien ikke særlig mer).... Putter inn litt ris eller grov pasta iblandt i helgene, men er ikke så glad i det...poteter er jeg også intolerant mot... Men er ikke sulten eller føler at jeg sulter...er mett etter hvert måltid...spiser ca. hver 3. time, og helst ikke etter klokka 20.00.
Essie_ Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Spiser 6 til 9 knekkebrød(andre spiser tilsvarende i skiver...da høres det mer ut, men det er jo i teorien ikke særlig mer).... Man regner 2 knekkebrød pr brødskive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå