Gå til innhold

Fising??

Gjest anonym

Slipper din bedre halvdel en fis eller fler når dere er sammen (med vilje)?  

1 stemme

1. 1. Slipper din bedre halvdel en fis eller fler når dere er sammen (med vilje)?

• Nei aldri
      14
    • Ja, men jeg mener det er helt uakseptabelt
      14
    • Ja, og jeg godtar det
      47

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp d gjør han, og det samme gjør jeg om jeg må...

Vi går som regel på toalettet når slike utslepp finner sted, men det hender vi slipper ut en liten smyger i ny og ne.

Vi er begge såpass barnslig at vi fremdeles syntes slikt er ganske morsomt... :ler:

Ingen problemer med en fis eller to, det er helt naturlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smyger? :ler: "En på filt-tøfler" pleier jeg å si. Så stille at det ikke merkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil bare ikke skjønne at jeg mener det er helt uakseptabelt! Hvorfor kan jeg ikke få lov til å sette visse grenser? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vampie

altså fising er helt normalt og alle gjør det men det betyr ikke at jeg liker folk som fiser! det stinker og er udannet men men man blir vant til slikt griseri. jeg fiser kun for typen min og aldri for andre....

og ja han fiser også masse! han tar til og med i! :evil: og det stinker men men.... da setter jeg meg et annet sted.... makan... bare han ikke fiser ute blant folk så hmhm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør det ja.. og jeg godtar det. Men under tvil.

Synes vel egentlig at han burde holde igjen litt enkelte ganger og halvere utslippene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ( eller jeg for den saks skyld) fiser jo ikke blandt andre folk da.. Bare oss to. Da er det greit. Vanligvis lukter det ikke av mine, men hans derimot; å FYSJ.... :sjokk:

Da går jeg bare å setter meg på andre stuen til odøren er forsvunnet. Enkelt og greit.

Må slutte å ha sånn i mot en uskyldig fis .. Det er da helt naturlig. Om man holder igjen, kan man ødelegge tarmene.. ( men da skal man virkelig holde igjen også da... :blunke: )

Man holder seg selvfølgelig når man er ute blandt folk, eller når man har besøk, men når det bare er oss to, kan jeg ikke forstå at det skal være noe galt med det. Begge aksepterer det, og sånn skal det være syntes jeg! Det sto engang i ett blad hvor det var en mann som var intervjuet at han så på det som det ultimate tillitstegn når en jente han var sammen med slapp en fis. Det var få ting som gjorde han så glad som det, for da VISSTE han med sikkerhet at denne jenta likte, og stolte på han.. Syntes det var fint sagt jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vampie

hahaha hyyyyyyyyyl :D jeg mente bare at det er udannet å fjerte i selskap med andre mennesker :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo lager visse kroppslyder, ja. Men heldigvis kun når vi er alene.

Jeg holder mitt for meg selv uansett hvor vi er. Tror han hadde blitt ganske forbauset om jeg hadde sluppet en fis eller en rap i hans nærvær... :ler:

I løpet av den første tiden vi datet, slapp han aldri noe fis, og i ettertid har han innrømmet at han hadde såå vondt i magen etterpå.

Stakkar... :ler:

Han har tatt igjen det tapte nå, og vel så det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:(

DISCUSTING!

Jeg hadde mistet respekten for meg selv og min mann om vi gjorde det!

Vi går da oss en tur på toalettet da!Eller et annet sted en kan være alene.

NEI,jenter.Hvorfor skal en slutte å utøve vanlig dannelse fordi en er sammen med en person???

Jeg skal da være like høflig mot mannen min HVER dag, også om vi ikke er i selskap med andre!

Jeg synes det er synd at folk lar det intime som dobesøk etc. slippe inn i forholdet.

Min mann har aldri vært på badet når jeg bruker toalettet.

Jeg tør påstå at han bare har godt av å ikke vite ALT om meg.

Og jeg det samme om ham.

Det er direkte uhørt og lite dannet å rape, fise i andres påsyn!

Fru. W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:(

DISCUSTING!

Jeg hadde mistet respekten for meg selv og min mann om vi gjorde det!

Vi går da oss en tur på toalettet da!Eller et annet sted en kan være alene.

NEI,jenter.Hvorfor skal en slutte å utøve vanlig dannelse fordi en er sammen med en person???

Jeg skal da være like høflig mot mannen min HVER dag, også om vi ikke er i selskap med andre!

Jeg synes det er synd at folk lar det intime som dobesøk etc. slippe inn i forholdet.

Min mann har aldri vært på badet når jeg bruker toalettet.

Jeg tør påstå at han bare har godt av å ikke vite ALT om meg.

Og jeg det samme om ham.

Det er direkte uhørt og lite dannet å rape, fise i andres påsyn!

Fru. W

:hoho: Synes det virker litt fisefint,jeg..men hver sin smak!Heldevis..Naturens gang,vet du..kan ikke se for meg,at jeg må gå å "gjemme" meg for å slippe en liten due..Nei,vi driter og fiser masse sammen(koz,det) :hoho::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest vampie

Nei,vi driter og fiser masse sammen(koz,det) :hoho:

mrhehehehe :ler:

ja jeg syns fising og raping er frekt å jeg ville gjerne sett at folk i mitt nærvær ikke gjorde slikt. dessverre er det meget naturlig og blir tvunget fram flere ganger daglig.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor skal jeg fise i nærheten av min samboer????

Skjønner ikke det jeg. Det er da virkelig noe jeg kan holde for meg selv. Alt som er naturlig behøver ikke nødvendigvis å deles med den man lever sammen med! :roll:

Jeg holder meg eller går et annet sted uansett om det kun er min samboer som er i nærheten. Han gjør også det. Det er da bare vanlig folkeskikk. Jeg behøver ikke være mindre påpasselig med manerene mine overfor samboeren min vel?

Selvsagt kan man komme i skade for "slippe en" uten at det var med vilje, men det er i så fall et UNNTAK.

Nei sine utslipp bør man holde for seg selv, uansett om det er fast flytende eller i gassform!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...