Imax Skrevet 8. september 2008 #1 Del Skrevet 8. september 2008 Så på Himmelblå på NRK i går, og jeg må si at jeg er postivt overrasket. Har sett den engelske serien den er basert på før, og det er en god BBC produksjon. Synes at NRKs produksjon er minst like bra. Litt kategorisk om hvor kjipt det er i Oslo (føler meg nesten stigmatisert! ), men det skal jo være hennes subjektive opplevelse av alt slitet i storbyen. Synes castingen er bra, og at det var en del morsomme kommentarer som tar det nordnorske på kornet "Mene du at vi skal kjøre 1 time i båt førr å spise fesk?". Vi skal følge med fremover i hvert fall, 5'er på terningkast fra meg (så langt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippipp Skrevet 8. september 2008 #2 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg synes også at serien virker bra, og kommer til å følge med Men, er det noen som vet om de to første episodene sendes i reprise? Fikk ikke med meg den siste pga. jobb.. Koselig serie altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 8. september 2008 #3 Del Skrevet 8. september 2008 Heia så de akkurat nå på nettet,ligger på nrk sine sider.Syntes den virka koslig.Jeg vil iallefall se den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg ble litt skuffet egentlig. Hadde kanskje høye forventninger, men jeg synes det ble veldig generalisering av både byfolk (fulle folk i gaten osv) og nordlendinger (jacuzzi!) Men jeg kommer nok til å følge med, selv om jeg synes den foreløpig er litt... teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. september 2008 #5 Del Skrevet 8. september 2008 Samboeren og jeg koste oss begge to og det er ikke ofte vi liker samme tv-serier, så denne kommer vi til å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 8. september 2008 #6 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg skal også følge med videre. Fikk ikke med meg alt, med likte godt en del av karakterene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #7 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg likte den veldig godt! Skal følge med og gleder meg til å ha det som "fast" søndagskos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 9. september 2008 #8 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg likte den også veldig godt, så kommer nok til å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 9. september 2008 #9 Del Skrevet 9. september 2008 Synes det var litt kjedelig, og satt med en følelse av at jeg hadde sett det før. Men prøver igjen på søndag. Håper den tar seg litt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. september 2008 #10 Del Skrevet 10. september 2008 går de to første episodene i reprise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne_1983 Skrevet 10. september 2008 #11 Del Skrevet 10. september 2008 Som noen andre sa tidligere i tråden ligger de i alle fall ute på NRK's nett TV. Fikk bare med meg halve den første episoden og så resten på nettet Kjempegreit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. september 2008 #12 Del Skrevet 12. september 2008 Tror det blir til at jeg følger med på serien ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 14. september 2008 #13 Del Skrevet 14. september 2008 *dytte* idag er det himmelblå igjen folkens!! jeg gleder meg:O) Synes denne var skikeklig koselig, og med noen gode kjappe replikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 14. september 2008 #14 Del Skrevet 14. september 2008 Når legger de ut reprisen fra idag på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkama Skrevet 14. september 2008 #15 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har akkurat sett den på nett nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 14. september 2008 #16 Del Skrevet 14. september 2008 Ja har du sett, etter litt leting fant jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 14. september 2008 #17 Del Skrevet 14. september 2008 Ser ikke noe bilde, er bare grønn skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 14. september 2008 #18 Del Skrevet 14. september 2008 Den er kjempekoselig, og jeg må nesten følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 14. september 2008 #19 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) *Butterfly* Lagt til I går, 23:35 Ser ikke noe bilde, er bare grønn skjerm icon_sad.gif Samme skjedde med meg, eller, jeg fikk bare lyd og ingen bilde. Men hvis du går på innstillinger og velger Silverlight istedet for Windows Media player så kanskje det går? Gjorde det på min pc hvertfall. Endret 14. september 2008 av Bloom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 15. september 2008 #20 Del Skrevet 15. september 2008 Jo, dette var typisk NRK Jeg begynte på episode 3, og kan vel ikke si jeg har skjønt poenget. Fine naturbilder var det i hvert fall. Hun Oslo-dama, har hun kommet dit fordi det var så fært å bo i storbyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå