Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem bank som tilbyr det beste førstehjemslånet? Noen som vil fortelle om sine erfaringer med førstehjemslån fra forskjellige banker kansje?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi brukte eiendomsfinans. Helt genialt, og gratis for oss som forbrukere. Vi fikk 1.hjemslaan paa 2 dager, da hadde de sjekket alle de stoerste bankene, og vi tok der vi fikk best rente. 6,95%. Som er fantastisk bra! Vil anbefale dem paa det varmeste! Vi kjoepte oss hus uten aa loefte en finger!!

Det geniale er at det er dem, og ikke du som tar seg av alt arbeidet med aa gaa fra bank til bank for aa faa tilbud.

Kan nevnes at vi hadde blitt hintet frempaa at vi IKKE fikk laan hos en bank (nevner ikke navn) siden mannen min er amerikansk og ikke norsk statsborger, men der fikk eiendomsfinans tilbud om laan til ossi samme banken paa dagen! (Vi tok ikke laan der da....)

Endret av Darkannie
Skrevet

Hos Postbanken kan du få førstehjemslån til en rente på 6,95%. Der er det også mulig å låne 100% av kjøpesummen.

Skrevet

Vi tok 100% finansiering hos DNB NOR, er vel mamma selskapet av Postbanken. Har ikke hatt saa veldig mange positive erfaringer med postbanken at det gjoer noe, mannen min hadde papirer paa at han har fast jobb og tjener 300 tusen+ i aaret, men de var enda skeptiske til aa laane han 10 000 kr fordi han var amerikansk og ikke norsk statsborger....

Skrevet
Vi tok 100% finansiering hos DNB NOR, er vel mamma selskapet av Postbanken. Har ikke hatt saa veldig mange positive erfaringer med postbanken at det gjoer noe, mannen min hadde papirer paa at han har fast jobb og tjener 300 tusen+ i aaret, men de var enda skeptiske til aa laane han 10 000 kr fordi han var amerikansk og ikke norsk statsborger....

samme erfaring med postbanken selv. 300.000 i året. fikk ikke et eneste lån derfra. har prøvd mange forskjellige typer lån gjennom tiden i postbanken, men ikke fått et eneste ett.. verken forbruks lån, billån eller bolig lån.

skal gå over til sparebank 1 nå, siden mange av de jeg kjenner har gjort dette selv pga mye bedre tilbud. alle i fammilien syntes det var rart at jeg ikke fikk noen lån derfra etter å vært en god kunde i maaaange år og tjente såpass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...